Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždy když čtu vaše blogy Marku, říkám si, že je svět v pořádku. Děkuju.

0 0
možnosti
MV

zatim jo, Jolano /omlouvam se za pozdni reakci, ale tocime a tocime a tocime a pak padame a padame a padame, ani prsty na klavesnici nejezdej/.

diky za prizen a krasny dny vinsuju

0 0
možnosti
Foto

Tak to je super, to se fakt stalo? :-)

Zdravím Ivu R^

0 0
možnosti
MV

Honzo, na svete se deje veci. jen ne o vsech mame sanci se dozvedet. a "tohle se fakt stalo" a ja rad zprostredkoval dalsim

diky za cteni a hezky dny preju

0 0
možnosti
IL

;-D;-D;-DR^R^R^ Do pračky a do sušičky....?

0 0
možnosti
MV

Košile zásadně bez sušičky, žehlení je pak snazší. Díky za čtení

0 0
možnosti
ZS

Teda Marku, já se tady uculuju před monitorem jak trotlík ;-D to je úžasný příběh a košile přirovnané k líně se převalujícím tloušťům na hladině letní řeky .. to je tak dokonalé, že snad začnu prát košile v ruce a dám pračce vale.

Skvělé počtení. Děkuji. R^V

0 0
možnosti
MV

Tak šup šup ruce do necek a ať je krásno... Díky za čtení a letní dny preju.

0 0
možnosti
Foto

To je tak nádherný čtení, Máro!

0 0
možnosti
MV

Příběhu si krásně užily moje uši. A pac nejsem sobec, podělil jsem se a jsem rád, že pobavilo i jiný. Krásný dny preju, Zuzo.

0 0
možnosti
LB

Skvělé pane Valičku, a já myslel, že jste suchar, takže body pro vás

0 0
možnosti
MV

co Vás vedlo k usudku, ze jsem "suchar"? to by me fakt zajimalo.

diky za cteni a mejte se pekne

0 0
možnosti

Moc pěkně napsáno.:-)R^

0 0
možnosti
MV

Vtipný příběhy se prepisujou jedna radost, Milane. Díky za čtení

0 0
možnosti
Foto

Pořád se mi nechce věřit, jestli jste Marku nepřidal špetku autorské licence, ale to je vlastně jedno. Už dlouho jsem tu nečetl něco tak parádního. R^R^ Karma

0 0
možnosti
MV

Já jim u toho, Viléme, nesvitil. Ale znám Ivu a vím, jak se chová a příběh mi řekli dva na sobě nezávislí vypravěči. Ono totiž, když se něco takovyho přihodí, často to může vypadat jako zcela smysleny. Ale tohle nejni onen případ. Díky za čtení a fajnovy dny preju.

1 0
možnosti
ŠM

jednou jí poděkuje, až dostane roli zakladatele prádelen :-D

2 0
možnosti
MV

A to je taky pravda. Jednou Jeremy Irons Ive B. podekuje... A já díky za čtení a peknej den přeju

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se lekla, že další z hvězd odešla do hvězdného nebe! Naštěstí šlo jen o praní špinavého prádla...R^;-):-)

0 0
možnosti
MV

Někdy má i praní špinavého prádla svoji poetiku, Pavlo

Díky za čtení a fajn červen přeju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,58
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik