Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, já mám tak ráda vaše psané povídání! Zase je mi líp na duši, že je svět v pořádku..V

0 0
možnosti
JM

Pěkně zdravím, Marku! Já bych si dala k buchtu! Tady na Sv. Anně /Planá/ na hospitalizaci - rehabilitaci nic takového nevedou. Za to jsem byla v sobotu osobně na mši a při uložení urny Mathildy Nostitzové do rodinné hrobky. "Měla to krásný".....to je název blogu, který tvořím v duchu a který musím sakra (!) vypilovat. A ti pejskové byli úžasní!

0 0
možnosti
ZS

Karma velká jak pekáč plný posypaných buchet. R^V

Krásně jste mi, Marku, naladil den, tůze krásně.

0 0
možnosti
MV

tak jestli se to povedlo, tak jsem moc rad, Zdenko

fajnovy dny preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
JJ

Pěkné a karma! Je to prostě úprk. Ale krásný úprk... Jen těm dětem bych přál, aby ty jejich prázdninové dny byly co nejméně "prázdné".

0 0
možnosti
MV

dekuju za cteni, Jiri a o deti se nebojim, ty jedou podle sveho. a to jejich "sve" je casto lekci pro nas, dospele

hezke dny preju

0 0
možnosti
Foto

Prázdné dny skončily (pro děti ještě pár dní potrvají) a hybaj zpátky do rachoty, ach jo. Tak snad září bude aspoň trochu zářit a doufejme, že se ta energie načerpaná v létě hned nevybije.

Přeji ti krásné pozdně letní dny, Marku.R^:-):-)

0 0
možnosti
MV

nevybije, Pavlo, ja sem tak naladenej a taky jeste porad doufam v indiansky leto

diky za cteni a radosti plno preju

0 0
možnosti
Foto

No jooo, konečně hezký počtení tady na blogu! A žes mi tady chlape chyběl!

0 0
možnosti
MV

Chyběl nerad, ale co ti budu vyprávět. Práce. A při ní tolik příběhu a žádnej čas to sepsat. Držím je v hlavě ba snad naserviruju. Teď sedím v zahradě, sám na lavičce , bylinnej čaj a relaxuju. Jak u vás, v zaječí kočičí noře? Dobře? Dobře vám tak. Díky za přečtení

2 0
možnosti
Foto

Marku, krásně zahřálo, i já jsem ráda, že ses tu objevil!

0 0
možnosti
MV

Jitule, ahoj, moje malinka! doufam, ze sis leto uzila a jeste porad uzivas a dekuju za prizen. krasny dny vinsuju

1 0
možnosti
VF

Ježíši Kriste, jsem ráda, že žiješ (já také! i bez toho uplivnutí)!;-D!!;-)

0 0
možnosti
MV

v nekterejch okamzicich mezi smenama jsem si, Verko, fakt pripadal uz jako mrtvej a ... ejhle... hosana ... druhej den jsem vstal z mrtvejch a zase naskocil do procesu. ale konec se blizi - uz jen 13 tydnu nataceni...

dekuju za cteni a hezky dny preju

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MV

diky. bavi me skladat k sobe pismena a pak slova

a kdyz vysledek udela radost...

mejte se fajnove, hezkej zbytek prazdnych dnu preju

0 0
možnosti
KT

Zdravím, už jsi tu chyběl, ale moje léto bylo podobné tvému, akorát u počítače od nevidim do nevidim. :-):-):-)

1 0
možnosti
MV

Klaro, ahoj. chybel/nechybel - prace mraky,nekdy pres den, casto nocni a to i po sobe a to je pak clovek rad, ze trefi do postele

diky za cteni a krasno a trochu klidnejc preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik