Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D28a71v62i26d 24V39l62k

5. 9. 2021 11:37

Ahoj Marku vidím že žiješ naplno.

0 0
možnosti

Vlčáku, přežívám, protože tempo natáčení je jak jízda do pekel. Ale už 15.11. končíme, pak měsíc likvidujeme a pak si dám bene... Díky zae čtení a krásný září přeju

1 0
možnosti
Foto

Takový fajnový pozdně letní čtení a za to díkas

0 0
možnosti

malo casu, Zuzo, moc prace

a tak sem zabrousim sporadicky a casu na psani neni zrovna moc

ale pribehu kolem me jak peri v perine

krasny zari preju a drzim palce /cetl jsem to o uklizeni/

0 0
možnosti
Foto

Na tanec jsem teda drevo, ale tuhle haku bych snad zvladnul. Marku, super, uzivej vikend.

0 0
možnosti

na haka musi clovek mit .... co? - to uz zalezi, Jene

diky za cteni a krasne protanceny zari preju

0 0
možnosti
Foto

Já myslel, že je to tanec před WC. R^

0 0
možnosti

v nasi hospudce by se cely tanecni soubor pred wc nevesel.

kluci preferuji tanec v pleneru, Pavle

diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

Marku, barvitě a bravurně jste vylíčil to, co já bych shrnul do jedné věty: ožrali se jako prasata. R^;-D

0 0
možnosti

...jako hakata, Davide

Díky za čtení a fajn září přeju

2 0
možnosti
Foto

Marku, jsi literární talent, jakých je málo. Tohle se nedá naučit, to v sobě člověk musí mít. Čte se to jako vždy skvěle.

Velká škoda, že není někdo z filmu a televize tak skvělý, jako Ty, abychom se nemuseli neustále dívat na ty paskvily.

Prostě, umíš skvěle psát a zbytek je nepodstatný.

0 0
možnosti

Baví mě se o fajnový chvíle v žití dělit. A když můžu i psaním, udělám to. Pěknej víkend přeju a díky za cteni.

0 0
možnosti

Musím se do toho vložit jako taneční pedagog. Tančení maorského tance haka je výrazem hrubého rasismu, jak jsme se nedávno dozvěděli. Jedna česká taneční skupina to zkusila a byla z rasismu obviněna, viz : https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/ceske-tanecnice-nastvaly-domorode-maory-celi-obvineni-z-rasismu-40363443. Tak pozor, Marku, je to tenký led!;-D

0 0
možnosti

Já celý to taneční nadeleni sledoval jako taneční laik. Pobavilo mě to a je mi fakt buřt, co vše kde píše. Napsaných hloupostí je dnes a denně bambilion. Žít se dá i bez nichž. Děkuji za čtení

1 0
možnosti
Foto

Ráda tě tu vidím, potěšils;-)

0 0
možnosti

a ja rad vidim, ze ctes a ze potesilo, Jitule moje

krasny mariansky leto vinsuju a jeste lepcejsi podzim

1 0
možnosti

U vás haka, u nás verbuňkl. Jsme jedné krve.;-D

1 0
možnosti

vsichni, co milujou tancovani (i kdyz to treba neumej) jsou jedny krve, Verko!

krasny dny preju a diky za prizen

1 0
možnosti

taky me to pobavilo

diky za cteni a hezkej podzim preju

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS