Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Marku, je skvělé, že máte čas na psaní. A zrovna takové zážitky! ;-D

0 0
možnosti
MV

Zdenko, zdravím. Ani, čas konečně je a v hlavě za těch 9 měsíců příběhů jako prachu na staré půdě. Díky za čtení a krásně předvánočno přeju.

0 0
možnosti
JM

Já koukám jak blázen, Marku. Já jen "hrála" v "Můj brácha má prima bráchu" /v bílém svetru jsem se hodila k zelenému vagónu, když Honza odjížděl na vojnu a Libuška Šafránková byla takhle blizoučko/, za jeden den jsem dostala 72,80 Kč a hned to s ostatními roztočila v přilehlém Rakovnickém sklípku na Smíchově. Vy holt jste na place jak doma a ještě promrskáte angličtinu. Å propos, neměl ten maník na kalhotách padací most nebo tam toho měl moc?

0 0
možnosti
MV

No, Jano, pod mostem měl ten manik dva kousky. Jeho vlastní a pak tu silonovou věc od Cindy. Vlastně dvouhlavej drak! - ale my pohádku netocili... A na holku v bílým svetru u zelenyho vagónu si počkám. O Vánocích určitě půjde v bedně. Díky za čtení a krásný predvanocno přeju

0 0
možnosti
Foto

Tyjo, tak tohle v divadle nezažiju! A už chápu, žes měl psací pauzu. Ale příště ji neměj tak dlouhou....

0 0
možnosti
MV

Fakt to nešlo zkloubit. Když jsem nemakal, tak jsem spal. Celejch devět měsíců. Žádný léto, žádný mejdany, žádná dovolená. Ale příběhu se mi za tu dobu dostalo do hlavy habaděj. Teď bude čas na jejich porod. Na konci jara zase nástup do práce. A teď se jen tak valím..., Zuzo. Díky za čtení a fajnový dny v divadle i mimo vinsuju

0 0
možnosti
Foto

A já vystupuju ve filmech, které mají evokovat 40. nebo 50. léta minulého století jako továrenský dělník a podobně. Tam taková sranda není.

0 0
možnosti
MV

Martine, v ty dobe se bud valcilo, nebo budovalo. To za Valmonta....

diky za cteni a fajnovy dny vinsuju

1 0
možnosti
IL

I35v83a42n83a 95L88a12n23c89e

16. 12. 2021 10:44

To je článek, práci vám nezávidím, asi bych jim asistova nemohla, protože bych se musela řehtat a řehtat. To musí být děsná psina...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MV

Ivano, kdyz maji smeny 14 a vice hodin, tak jste vdecna za kazdou zabavnejsi minutu. Uzili jsme si to a to vcetne Olega a Anastazie, kterym Cindy pohyby pri "zezadu" pocitala....

dekuju za cteni a preju krasny predvanocni cas

1 0
možnosti
Foto

Ahoooj, moc zdravím, Marku chyběls tu !

0 0
možnosti
MV

Jitule, ahoj. Já byl od března v zapřáhu a nebyl čas. Jen jsem makal a spal. Ale příběhu za tu dobu v hlavě jako naseto. Ale teď už klid a teď pár měsíců odpočinek, než nastoupim zase si služby. Na příští rok už mám dva filmy. Díky za čtení a Vánoce podle tvých představ přeju.

1 0
možnosti
MV

Taky jsem se v ten den bavil, Šárko. Díky za čtení a krásný dny přeju

0 0
možnosti
Foto

Sakra Marku, to je dobrodružná práce ;-DR^

0 0
možnosti
MV

Velmi, Filipe ale taky pořádná rachota. Děkuju za čtení a ať se všude daří , přeju.

0 0
možnosti
Foto

Teda Marku, Ty si žiješ! Zdravím!:-)VR^

0 0
možnosti
MV

Jj, Ivano, už zase žiju. Prvních 8 dílů Valmonta hotovo a teď pořádnej odpočinek. Děkuju za čtení a fajnovej předvánoční čas přeju.

0 0
možnosti

J23a34n 51Š13e15s55t56á74k

15. 12. 2021 17:29

Velice poučný pro mě, pár takových scén jsem sice už viděl, ale jejich shooting mi byl dosud utajenej.;-D Jen drobná lindžvistická poznámka, nemá to být "closed set"?

0 0
možnosti
MV

je to prca - tocit takovy sceny, to mi verte, Jene

a mate recht, closed - déčko mi nejak z obou napsani vypadlo, mrcha jedna. diky za upozorneni, opravuji

a taky dekuju za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik