Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen víc takových výletů, Marku! ;-D;-DR^

Pustila jsem si při čtení písničku! Nejlepší byl tučňák! ;-D

0 0
možnosti
MV

tak to melo, Slavko, bejt - zahlidnout zdanlive neviditelne! jak se vam výpravci zamlouval?

a hudba... ta ma silu nas dopravit do mist, ktera jsou vzdalene vlastne hodne blízká

diky za spolujízdu a preju i dalsi podobny vejletovani

0 0
možnosti
MV

dekuju, Ivano, doufam, ze Vam cesta do Lhasy moc nepocuchala vlasy....

krasny dny preju

0 0
možnosti
VF

Hernajs, zaváhala jsem. Pak mně ale došlo - vždy tak přesvědčivě píše Marek Valiček vždycky. Já takto cestuji do Rakouska. Tam jsem dokázala nějaký čas i žít.:-)R^ Byl to můj sen i v dobách, kdy by na mé "vycestování" doplatila celá rodina. Rv Tak kam pojedeme příště?

0 0
možnosti
MV

kam pojedeme, Verko, priste? navrhnete! Amazonie? Filipiny? Pelhrimov?

je to vzdycky jen na nas. ale Vam to vypravet nemusim

diky za prizen a mejte vzdy v kapse prichystanou jizdenku - jeden nikdy nevi!

1 0
možnosti
Foto

Oprava. Je tu pěkné místo na uklidnění duše. Tvoje blogy jako balzám na pocuchané nervy.:-)

0 0
možnosti
MV

nejlepsim balzamem na skoro vsechno je cestovani, Sarko

a je uplne burt, jestli pri nem sedis v kabine letadla, nebo doma na zidli

rad jsem uklidnil - to ted potrebuje hodne lidi

krasny dny preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Přišla jsem se sem uklidnit.:-)

Dobré místo.R^

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti
MV

dekuju a mejte se bajecne

0 0
možnosti
Foto

Jo, tohle poetické bloumání, to mám rád. Hned nasedám a jedu....

1 0
možnosti
MV

hod do ruksaku nejakej tvrdej chleba pro lamu, Tome

zacina bejt neklidna...

diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

Marku, to byla hotová meditace.

1 0
možnosti
MV

ja si, Jene, po tom natacecim smyku uz par tydnu medim

nekdy az medituju, ani vlastne nevim

ale jestli se jizda do Lhasy libila, jsem rad

zdravim k vam domu

2 0
možnosti
JL

ježišmarjá, Lhasa mě zajímá, ale o ní to není.

1 0
možnosti
MV

jezismarja, kazdej mame svoji Lhasu

jen nekteri na to prisli a jine to teprve ceka!

diky za cteni a fajnovy jizdy preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik