Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

úúúúúplně od tématu, ale nedá mi to. Pamatujete ještě na "Vystresovanou vaginu"? Tedy ten váš perfektní blog? Špicujte uši, protože možná opět něco zaslechnete:

https://www.idnes.cz/onadnes/zdravi/hyperaktivni-mocovy-mechyr-caste-moceni.A220209_151350_zdravi_pet

1 0
možnosti
JM

Poděkujte, Marku, že máte takovou náturu a apetit, že Vám ta mana nezhořkla.

0 0
možnosti
MV

ja uz jsem cvicenej, Jano, mne jen tak neco nezhorkne

ja mam zivot rad

dekuju za cteni a klidny dny preju

0 0
možnosti
Foto

Parádní blog, moc pěkné čtení, dík :-).

Hned se musím svého pubertálního syna zeptat, jestlůi ví, co to je Kundera. Ale moc šancí mu nedávám, tenhle týpak na instagramu asi moc nefrčí.

Úplně si vbybavuju sebe někdy v pátý třídě, když jsem v přírodopise poprvé uslyšel jméno Mičurin. Némlich jak ty holky.

3 0
možnosti
MV

dekuju za cteni, Honzo

holky byly roztomily, ale chvilema ta roztomilost zabolela

fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, to je k politování ... takové směšné krásky.

0 0
možnosti
MV

vlastne k politovani i radosti zaroven - kdy si clovek uzije takovou milou nevedomost v pritomnosti palacinek s krevetou....?

diky za cteni a mejte se bajecne, Davide

1 0
možnosti
ZS

Třeba to děvčátka ještě dostudují. Napíší referát a úspěšně (čti rychle) zapomenou.

0 0
možnosti
MV

asi budou muset, kdyz dostali befelem od profesorky/-a

a jestli si z toho neco vezmou, je jen ne nich

jen na nich je, jestli budou mit misto zivota jen referaty

diky za cteni a hezky dny preju, Zdenko

0 0
možnosti
VV

S neznalymi jsou vzdy problemy.

Vzpominam na prvni navstevu svagrove u nas, jk se divila amusel jsem nekolikrat vysvetlovat.

Radeji to napisu rovnou prelozene aby nektery prilis horlivy administrator v tom slove nevidel neco jineho.

Prvni dotaz byl na parkovisti u obchodniho domu "Q....." radeji v uvozovkach a neuplne aby to nebyla reklama i kdyz uz davno neexistuje s oznacenim Parkoviste pro zakazniky. A uvnitr pak hlaseni opet prelozeno mili zakaznic dnes mame ve sleve a neco.

A doma pak prisel na potaz casopis s clankem o vede. Opet ten tazavy oblicej.

0 0
možnosti
MV

kazdej jazyk ma sva kouzelna "zatisi"

1 0
možnosti
Foto

Máro, je to těžký vydržet poslouchat ty dvě Kitty a nereagovat... já bych to možná nevydržela

0 0
možnosti
MV

ja mel hlad, Zuzo, byl jsem vysilen na cokoliv jineho, nez jen prijem...

diky za cteni a fajnovou stredu preju

0 0
možnosti
ND

Nepřekvapuje mě neznalost spisovatele u mladých lidí, možná ty dívky něco ve škole zaslechly, možná ty dívky zrovna nebyly ve škole, možná, kdyby i něco od něj přečetly, asi by mu ve svém věku nejspíš nerozuměly.

O spisovatelích a jejich knížkách se to má tak, že je docela jistý, že je klika když se k nim člověk dostane ve správném věku, nebo spíše i ve správné době, kdy myšlenka knížky je pro něj právě ta, která se trefí do jeho vnímání v jeho životním rozpoložení.

Některé úžasné knížky k nám cestu třeba ani nikdy nenajdou ani věhlas jejich spisovatelů.

Mě hodně knížek zasáhlo ve správném věku, dneska už se na některé z nich dívám zase trochu jinak.

Možná ty dívky jednou Kunderu objeví a bude se jim jeho tvorba líbit, možná ho neobjeví a objeví někoho jiného, třeba Steinbecka, nebo Hrabala...

Ale otevřel jste zajímavé téma, Marku, vidíte, že jsem se nad ním zamyslela.

0 0
možnosti
MV

zdravim Vas, Nado

ja Vam nevim, ale podivovat se nad jmenem Kundera a k tomu jeste nevedet, o koho jde...?

holkam bylo neco kolem 16 let, bych tipoval a v tom veku jsem o nem vedel. pravda, cist jsem ho zacal az jako dospelej - letos mi Jezisek prinesl jeho "Nevedeni" - chystam se na to a vim, ze budu muset cist hodne pomalu, abych si uzil to vsechno, co pan K dokaze dolit mezi slova

co mate ke cteni rozevrene v soucasne dobe Vy?

diky za cteni a zdravim Vas

0 0
možnosti
JL

Tak to by pana Kunderu asi těžko pobavilo. :-))) Nicméně pochybuju, že by četl místní blogery, to jedině, že už by jeho mozek rozložila demence. Bumbo.

0 0
možnosti
MV

a ja si myslim, ze pobavilo, pane Libensky

netusim, co pan Kundera cte, ale zdejsi blogy to zrejme nebudou

ale "pro nej" jsem nepsal

Vam diky za nahlednuti a pekny dny preju

1 0
možnosti
MV

rado se stalo

diky za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik