Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, mám vzpomínky podobné, nepatrně mladšího data :-). A začínám se k nim pomalu vracet.

Ta doba byla skvělá, byli jsme mladí. A to je celý. Zbytek stál za velkou prdlačku.

I v porovnání s tím marastem, do kterýho jsme v posledních pár letech zabředli.

0 0
možnosti
ZS

Marku (prý je to nezdvořilé, říkat křestním jménem a vykat, snad nedostanu zápalku ke koudeli u zadku) život je takový, jaký jsme ochotni ho žít a nebát se ho žít. I když to někdy bolí. R^V

0 0
možnosti
MV

diky za nahlidnuti, Filipe a fajnovy dny preju

0 0
možnosti
IL

S vámi jsem si také zavzpomínala na mládíV a Ruské agresory jsem nikdy ráda neměla;-O, 1968 se také na mě podepsal, ale musím ríci, že jsem nežila od roku 1938 až do roku 1945, takže jsem německé agresory nezažila, ale moje maminka si na ně pamatuje. A ta říká, že se jí už od začátku pandemie vracely vzpomínky, které prožívala za války. Lidé se báli, nesmělo se nic říci, nesmělo se vycházet, za všechno byla smrt. lidé se báli jeden druhého, udávali, nenáviděli... a tři roky po pandemii, tak na nás řinčí zbraně... A já si přesně pamatuji, jak nám hned na začátku pandemie v některých médiích vtloukali do hlavy: svět po pandemii nebude takový, na jaký jste byli zvyklí. Vypadalo to jako blábol: prý budeme mít "new normal", to jsme slyšeli v TV. Nejdříve jsme si myslela, že si na nás připravovali ten "zelený" blázinec, a ted si říkám: nemysleli oni ještě i ty rozbroje mezi státy a totálně zlikvidovat ekonomiku?

0 0
možnosti
MV

Ivano, dobry den, ja mam za to, ze svet je vzdycky takovej, jakej si ho v ramci moznosti udelame

a jsem rad, ze jste si s mym textem zavzpominala. to se pocita

diky za cteni a hezke dny preju

1 0
možnosti
KT

Já jsem zase oproti Šárce o něco starší než ty a pamatuju toho ještě více. Děs běs. Jsem přesvědčená, že režim ukrátil mému otci život, přesto, že mohl tvořit stejně ho ničili.

0 0
možnosti
MV

zpatlali /komunisti/ zivot hodne lidem. a to slovo zpatlali bych rad uvedl na pravou miru, ale zdejsi pravidla to nepovoluji

proto nechapu ty, kteri je dodnes jakkoliv obhajuji, Klaro

klidny dny preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Jsem trochu mladší, ale vzpomínky z dětství mám podobné, Marku.

Hezky se to četlo.R^

2 1
možnosti
MV

a jak je to, Sarko, se vzpominkama tech, kteri dodnes adoruji komunisty, Rusko a lzou si dokola kolem do vsech svejch kapes?

dekuju za cteni a mej se hezky

1 0
možnosti
Foto

J42a33n 43Š57i67k

22. 2. 2022 16:27

Hodně lidí se sladkobolně ohlíží zpátky. Ve skutečnosti s láskou vzpomínají na mládí, kdy je nebolela záda ani kolena a ne na Husáka, na toho už dávno zapomněli. I na Rusáky v různých kasárnách po republice, i na srpy, kladiva a žhavě lživé nápisy o míru vyvěšené nad branami do fabrik. Tak to chodí, lidská paměť si zachová jen to dobré a špatné vytěsní. Díky za článek a přeji hezký den

5 0
možnosti
MV

taky uz cejtim po ranu kolena a zada me nekdy bolej jak cert, ale na dulezite nezapominam, Jene

diky za cteni

1 0
možnosti
JN

Každá doba byla nějaká a my jsme se stali její součástí s jejími pozitivy a negativy. Ale neměli jsme na výběr, prostě jsme se narodili v daný okamžik. Chápu, že vyústěním vašeho příspěvku je označení Ruska, jako historického agresora a souhlasím s vámi. Oni se opravdu nezměnili, je otázka, co bude dál.

1 0
možnosti
MV

mate recht, narodili jsme se do doby a zalezi jen na nas, jak nas cas vyuzijeme - jestli s hlavou vzhuru, nebo se stazenejma pulkama, Jaroslave.

spis nez uz dobre zname o CCCP/Rusku jsem spis cilil na me nepochopeni lidi, kteri jsou po vsech tech zkusenostech schopni aktualni chovani Ruska omlouvat, nebo dokonce obhajovat

dekuju za cteni a klidny dny preju

2 0
možnosti
Foto

Jo, přesně, Marku. Užívej dne a mysli na ty, kteří si ho užívat nemůžou.

0 0
možnosti
MV

myslim, Jene a doufam

diky za cteni

1 0
možnosti
JL

Zdravím taky 60ník. Bylo to podobné, jen je to u každého jinak prožito. Je mi 68 a každý den myslím na smrt. Co ještě tady, v tomto přiblblém světě? Lidi jsou v podstatě pořád stejní. Něco se sice děje, ale nemá to valný smysl, vše se mění a vše je pomíjivé.

0 0
možnosti
MV

svet neni priblbly, jen nektery situace jsou jiny, nez by bylo zdravo

vice optimismu preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik