Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký, Marku, koukám, že jeden se už chytil.;-D

Užívej slunka.

3 0
možnosti

a to je dobre. do urciteho momentu je dobre diskutovat. po urcitem momentu je vhodne dialog s omluvou opustit

diky za prani. uzivame. za chvili na spacir se Stellou. moc uz toho neujde, ale zatim porad vlastne dobry

pozdravuj doma, Jena a dekuju za cteni

1 0
možnosti

Pane Valičku, prý diskutovat a pak s omluvou dialog opustit, hááááá hááááááá. Tak to jo. Bezva fór. A já jsem prý podle Vás narcis. Háááá hááááá.

Jinak jste mi neodpověděl, jak jste se včera tak hezky u mě rozjel. A jelikož tam nebyla omluva, tak jste asi diskuzi ještě neopustil ;-).

Knížku, knížku, knížku, knížku...

0 0
možnosti

omlouvam se Vam tedy dodatecne (nebyl to umysl) a az bude neco opravdu duleziteho k diskuzi, prihlasim se

klidne dny preju

1 0
možnosti

Hlavně, aby to nebyl jinotaj, Marku:-)

1 0
možnosti

S demagogem, který všechno překrucuje nemá smysl diskutovat. Vydržela jsem to déle, než bylo zdrávo a přestal jste mě zajímat. To jste si přece přál, ne? Pár přitakávačů, kteří vám budou leštit ego.

1 0
možnosti
Foto

Koho mně jenom připomínáte...

1 0
možnosti