Diskuse

Chamraď

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moje vesnická babička taky používala občas výraz chamraď :-).

Táta pro to měl výraz "sebranka" (ostravsky) :-):-):-).

0 0
možnosti
Foto

Velká karma pro vás i babičku.:-)R^

0 0
možnosti

Vyřídím jí to do nebe, Marie, až vyrazíme se Stellou na špacírek. Díky za čtení a fajnovej víkend přeju.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Vystihl jste to přesně.R^

1 0
možnosti

ja ne, jen jsem si vzpomnel na babicku a jeji zkusenosti

dekuju za cteni a prijemnej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Pane Valicku,

Už ode mne budete mít klid. Náhodou si tuto diskusi přečetla moje žena a strašně mi vynadala s jakou chamradi se tady zahazuji.

0 0
možnosti

to je dobre, ze jste se tak sesli

a verim, ze se slov vasi manzelky budete drzet i nadale

pekny vikend preju

5 0
možnosti
Foto

Děkuji za připomenutí krásného českého slova "chamraď", kterým lze slušně nahradit vulgární výrazy. Ať už se to týká prolhané chamradě z Kremlu nebo té chamradě, která dala 2 mega z veřejných peněz na fotografa pro svůj instagram, zatímco státní rozpočet krvácel stamiliardami (mimochodem, nějak jsem nezaregistroval konec celé kauzy...).

Takže zasloužená karmaR^

2 0
možnosti

prikladu chovani chamradi je vice, pane Chvalny

ona se nekdy chamrad chova velkopansky, ale je to pruhledny az beda

diky za cteni a fajn dny preju

1 0
možnosti

Popsal jsi to naprosto přesně Marku. Moje babi ročník narození 1901. Rybízová marmeláda, svetry a " Pamatuj si,že...

Do písmene měly pravdu a je dobře , že si to pamatujem R^

2 0
možnosti

presne tak, Nike - dulezite je si pamatovat a nemlcet

hezky dny a diky za cteni

0 0
možnosti

No co by tak asi mohla říci?! Že se možná mění doba, možná lidé, možná všechno, ale chamraď, ta se vždycky někde objeví.

3 0
možnosti

vim, ze by nebyla (jako ja) az tak mekka ve vyjadreni, nebrala by si servitky

ale mate recht - chamrad se vzdycky nekde objevi

tak at ji je kolem Vas malo preju

a dekuju za cteni

1 0
možnosti

Moc krásně napsáno. A když jsem na diskuzi objevil rudého přicmrndávače a velkého obdivovatele masového vraha Putina, nějakého Petříka, vzpomněl jsem si na tu potrefenou husu. Pro Vás i Vaší babičku R^.

6 0
možnosti

potrefene husy vzdy kejhaj nejvice, pane Kopecky

a ozvou se sami

pekny vikend preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Marku, při čtení se mi vybavil citát ze seriálu Vlak dětství a naděje: na tragickej život já jsem pes! Vaše babička by určitě věděla i dnes, co říct. Pěkný víkend přeji.

3 0
možnosti

presne tak

Lida sice nebyla tak velka, ale srdce mela taky poradny!

mejte se bajecne a diky za cteni

0 0
možnosti

Mé babičky považovaly za chamraď spíše lidi nepřizpůsobivé, práce se štítící a nízké morálky. To co myslí pan Valíček, s politickým nádechem, si pamatuji výraz prevíti.

0 0
možnosti

no...nizek moralky... mimo jine, pane Kuchto

previti jedni! - ... tak takhle na nas pokrikovala, kdyz hrala, ze je nas straaaaasne rozzlobena!

jinej puvod, jinej kraj, jinej mrav

diky za cateni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik