Diskuse

Vořežprut

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máro, už skoro na blog nechodím, ani psát se mi nechce... furt se tady válčí a já žiju divadlem, ale o něm psát nesmím, páč je to prej reklama... tak jsem zašla kvůli tobě a fakt jsi mi zvedl náladu. Díkas a opatrujse!

0 0
možnosti

Marku ;-DR^V Takové úžasné cesty do obchodu vám závidím.

Vořežprut měl v našich končinách lehce hanlivý nádech. Jakože tak trochu k ničemu.

0 0
možnosti

dulezity je, Zdenko, mit kolem sebe vily, pak se clovek leccos dozvi

a mate recht - vorezprut - marnost, zbytecnost

krasnej vikend preju a diky za cteni

0 0
možnosti

nekdy se to tak semele, Jaroslave

diky za cteni a fajnovej patek a celej vikend preju

1 0
možnosti

Vaše víly odhodily mantly a ukázaly kypré tvary - je jaro.

Dnes jsem na Palachově náměstí před Rudolfinem v 11 hodin viděl , jak krásné holky ukazovaly trenky ( kraťásky) i podprsenky ( holá ramena ) - je jaro.

1 0
možnosti

ony neukazovaly, jen se proste oblekly jinak, nez v zime...

ale mate recht - je jaro

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Marku, označení vořežprut používáme v rachotě už léta. A kvůli genderové vyváženosti máme na dílně i "vomrzajdy" (krasavice vesnický průměr). Pěkný článek a Vám i večer.

1 0
možnosti

U nás ořežprut (bez toho v) byl hubeňour, ale to slovo jsem už dlouho neslyšela. Tady v městečku a okolí jsou pánové dobře živení a pivkem udržovaní. :-)

1 0
možnosti

u vas orez, u nas vorez, ale vysledek stejnej, Verko

mejte se fajnove a at Vam jaro svedci

1 0
možnosti

To máma používala furt. Hlavně za volantem:))

1 0
možnosti

a pro me lautr novy slovo, Romane

diky za cteni a hezkej zbytek ctvrtku preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik