Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych Zorině ten hnůj přeházela (ještě jsem nestihla zhubnout, fortelu je dosti dost) a oplátkou bych se nechala pozvat na krajíc skvělého domácího chleba. Stačí jen posolit, zakousnout se, zavřít oči ... a vrátit čas.

Marku, Vaše vyprávění, to je taky takové perličkové pábení. Líbí se mi, moc a moc.

0 0
možnosti

jen aby ten chleba na pozvani poradne "nabeh", Zdenko

a diky za cteni - pisu, co prinese zivot, ne media

krasnej zbytek nedele preju

0 0
možnosti
Foto

Měřeno fyzikálními zákony tvé maminky, asi by se mi také celkem dobře rylo. Chleba zadělávat neumím, takže se nemusím pokoušet o hod á la Helena Fibingerová (to by asi nedopadlo, totiž dopadlo, ale někam jinam).

Myslím, že na to tvoje maminka kápla: k životu člověk potřebuje určitou duševní rovnováhu, schopnost radovat se z maličkostí a vidět i na zlém alespoň špetku dobrého. Pozdravuj Zorinu a hlavně ať jí slouží zdravíčko ( a tobě také), Marku.R^:-):-)

0 0
možnosti

Jistá umírněnost v nárocích a nalezená spokojenost v tom, co právě je - a pak je žití mnohem veselejší. Mutr už to ví, já se to furt učím, Pavlo.

Díky za čtení a za všechna přání dík. A za chvilku prázdniny.... Pěkný víkend přeju

1 0
možnosti

My dáváme hnůj k jahodám, pravil zahradník. To my jen šlehačku opáčila slečna.

1 0
možnosti

Vyprsk jsem kafe, Věrko...

Díky za čtení a bajecnej podvečer přeju

1 0
možnosti
Foto

Patřím mezi macatý, leč hnůj ni zahradu nevlastním, a věř že mi to nevadí

0 0
možnosti

Každýmu, co má rád, Zuzo. Fajn zbytek dne a díky za čtení

0 0
možnosti
Foto

Hurá! patřím mezi ty macatý! To mě Zorina fakt potěšila a dodala sílu, protože se odpoledne taky chystám rejt. Ale chleba nerisknu, ten jsem raději koupila. Marku, fajnovej víkend.

3 0
možnosti

Jitule, tak ať ti rytí jde! Já mám víkend pracovní. pusu

1 0
možnosti
Foto

Jo, to je přesný.

0 0
možnosti

Když víš kdy a co vrhnout, je život přesnější, Jene. Zdravím z cesty do práce a pěknej den přeju.

1 0
možnosti

no jo, Ivano, co uz, mam doma od teto chvile i cast Heleny Fibingerove

krasnej den preju a diky za cteni

1 0
možnosti

I76v91a82n81a 81L71a53n21c18e

10. 6. 2022 12:01

V každém hnoji najdeš hrozinku, se mi moc líbí. A také, pokud se člověk s něčím lopotí a lopotí a ono to nevychází k naši spokojenosti, tak je opravdu lepší se na to rychle vykašlat a začít znovu a zadělat znova.

Maminka má vždycky pravdu a velká životní moudraR^R^R^

2 0
možnosti

zdravim, Ivano

matka je sice ve svych autorskych uslovich ostrejsi, ale ani soft verze "v kazdem hnoji najdes hrozinku" neni daleko od pravdy

dekuju za cteni a bajecnej den preju

1 0
možnosti
Foto

Píšete v obrazech, Marku, to mně moc nejde. Jeden obraz za druhým. A ještě k tomu spousta moudra;-)R^

2 0
možnosti

jen zapisuju, co se dozvim. v tomhle konkretnim pripadu od mamy. a, jak jiste dobre vite, Jardo - maminky maj dycky pravdu

diky za cteni

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik