Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ponožky od babičky taky vlastním, je to velká radost. Šťastnou cestu a šťastný návrat, Marku.

0 0
možnosti
Foto

Nohy v teplúčku to je fajn, rovnako pôsobia aspoň na mňa pletené rukavice, ja mám šikovnú sestru, tá mi vždy upletie.Krásne dni.:-):-)

0 0
možnosti

Tak pa, šťastnou cestu!:-)R^

0 0
možnosti

Zdravím Marku tebe i Josefa, já, na rozdíl od tebe, Vánoce miluju. Přesto přeju krásné svátky, mějte se krásně, užívejte si a vraťte se v pořádku. :-)V

2 0
možnosti

Kláro, každej jsme jinej a to je fajn. Už nás ženou do letadla a tak: krásný, spokojeny, klidný, voňavý a milý přeju.

0 0
možnosti
Foto

Marku, fusekle přijdou vždycky vhod a od babičky Svobodové tuplem! Je to krásný dárek.

0 0
možnosti
Foto

A vlastně jsi mě inspiroval k jednomu vánočnímu zážitku, zrovna o tom píšu.

0 0
možnosti
Foto

J35a45n 38P71r98a77ž18á52k

17. 12. 2022 14:41

R^Marku, měkký dárky miluju, mám doma několik párů ponožek s kočičím motivem. A že bys neuhodnul, oč jsem si letos napsal Ježíškovi?

Krásnou sobotu přeju.

2 0
možnosti

Jene, v tomhle případě jde i o to, že mají babičky cíl a nemusí jen posedavat případně se procházet. To mi na těch ponozkach udělalo další radost - kromě toho, jak jsou dokonalý.

Fajnovou sobotu i k vám.

1 0
možnosti
Foto

Marku, hodně zavádějící název blogu. ;-D Knížky a CD jsou tvrdé, takže u mě je volba jasná.

0 0
možnosti

Zavádějící, Davide? Jste o pořádný kus let mladší než já, bych tipoval. Dockejte času...

A na ty fusekle od babiček koukněte. Je to fakt lahoda.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik