Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dodat aspoň balanc, pohladit svědomí. Marku R^

1 0
možnosti
MV

Jardo, zdravím Vás a díky za čtení.

Pokud si tímto způsobem někdo dodává sebevědomí, je strašné, jak hloupí lidé jsou. Že se neumějí chovat, budiž, ale chovat se tak kvůli egu. . no potěš koště.

Fajn zbytek roku přeju

3 0
možnosti
LI

V Tunisku jsme měli pokojskou, postarší tunisanku. Ráda jsem si s ní pokřápla "francaise." Jednou za námi přiběhla na pláž, že jsme nezamknuli v pokoji trezor a jako obvykle, když se mnou mluvila, mě políbila několikrát na obě tváře (dávají tím najevo svou velkou úctu k dané osobě). A u večeře spolustolovnice jedovatě pronesla:" Se divím, že zrovna vy se tak zahazujete. S takovou..."

Jinak... Pohodu a plno zdraví, to ostatní se (možná) spraví -:)

2 0
možnosti
MV

Zřejmě taky nejakej inteligentní gigant - ta vaše spolucestující.

Jsou to vlastně chudáci. Blbý je, že vedle takových musíme občas žít.

I vám klid, zdraví a spokojenost přeju. Ta je podle mě dost důležitá. Když je člověk spokojený, nechová se jako hovad(k)o.

1 0
možnosti
Foto

Ja sa vždy lepšie cítim v slušnom campe ako v drahom hoteli(česť výnimkám) lebo sú tam ľudia, ktorí si to užívajú inak a chvalabohu nikoho neposudzujem podľa toho akej farby má kožu, ale podľa toho ako sa chová.

3 0
možnosti
MV

Janko, zdravim

jak jsem uz nize psal - taky radsi jezdime po svete "na volno" - letenky solo, pronajem auta, bydleni tam, kde je nam hezky a vlastne porad na cestach.

jenze k posledni dovolene jsme se rozhodli den ze dne, a proto jsme vyuzili nabidky cestovky a az na ty "cesky natury" to byla opravdu krasna dovolena

mejte se krasne, cestujte a uzivejte zivota tak, jak to mate rada

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že i přes tyto nekulturní zážitky jste si dovolenou snů užili, Marku. R^:-)

2 0
možnosti
MV

byli jsme v raji, Pavlo

o Nosy Be pristi blog

krasny dny preju

2 0
možnosti
PZ

Bohužel burani se najdou všude. Dokonce též tady v Americe. Dodneška jsou tu lidé kteří jsou rasisté a myslí si že jsou lepší než někdo jiné pleti nebo z jiné krajiny.

2 0
možnosti
MV

Na tohle téma mám moc rád hlášku z tv série Most!

"Von neni rasista, von je blbej."

Snad se tohle bude postupně zlepšovat. Moc v to věřím.

Zdravím do států a přeju fajn lidi kolem vás a zdraví a spokojenost po celý příští rok

2 0
možnosti
Foto

J77o14s43e28f 37B19á22r81t37a

28. 12. 2022 14:40

Já mám zkušenost ze tří tureckých hotel přeplněných ruskými turisty. Nejhůře se chovali v tom nejdražším a lépe v tom nejlevnějším.

4 0
možnosti
MV

Z Turecka zkušenosti nemám, nikdy jsem tam nebyl. Ale shodneme se v tom , že v dražších hotelech získávají primitivové, bůh ví proč, pocit nějaké nadřazenosti . Na předchozích dovolených jsem jezdil po vlastní ose vč pronájmu bytů, abych se podobného nedočkal. V tomhle případě jsme se pro dovolenou rozhodli pár dní před odletem, takže jsme vzali cestovku. Příště se takovému rozhodnutí budu snažit vyhnout.

Díky za čtení a dobrý příští rok přeju.

1 0
možnosti
JS

Také mám bohužel podobné zkušenosti :-(

A jinakk Madagaskar dobrý? :-)

1 0
možnosti
MV

Je to smutný, co, Jano?

Já na Madagaskaru nakonec nebyl, ale o tom příští blog.

Díky za čtení a jen ti nejhezčí přeju

1 0
možnosti
Foto

Marku dobré vykročení do nového roku přeju. Hlupáci a burani jsou všude.

4 0
možnosti
MV

Už mám nakročeno, Filipe. Práce do dubna a pak nějakej fraj čas na regeneraci, vejlet ven a novýho coklika. Stella pořád strašně chybí...

A Tobě a Tvým blízkým, ať se rok vydaří tak, jak si přejete. Buďte zdraví a spokojení.

2 0
možnosti
Foto

To, co jsem chtěla napsat, napsal už Tomáš Vodvářka. No jo, na burany natrefíš všude a nejsou to jen Češi... nenech se otrávit a bezva konec roku přeju, Máro!

3 0
možnosti
MV

U Čechů mě takový chování zamrzí trochu víc, Zuzo,

Otrávit jsem se nenechal, poučit ano.

I Tobě bezva poslední dny v tomto roce a ještě bezvadnejsi dny v celým roce příštím vinsuju

2 0
možnosti
Foto

Poslední tři dovolené "Egypt-Zanzibar-Egypt" - viz moje blogy.

NIKDY jsem se s podobným chováním a vyjadřováním nesetkal!

A že jsem byl obklopen jak Čechy, tak Rusy... a já slyším stále ještě víc než perfektně, i když už rok v rádiu nezvukařím. ;-)

1 0
možnosti
MV

tak tos mel stesti

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik