Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jste celý, Vy, MarkuR^;-)

0 0
možnosti

Přesně tak. Celej já. Neustálý těšení.

Díky za čtení a fajnovej víkend přeju

0 0
možnosti

Včera jsem i slzu uronila, dojetím..a máš Marku pravdu, děkuju za ten nádhernej příměrV

0 0
možnosti

Já už jsem tu, Šárko, přiznal, že jsem si taky pobulel

Na Hrad se vrátila noblesa a empatie. Po Klausovi a Zemanovi bylo na čase. Hezkej páteční večer a celý víkend přeju. A díky za čtení

1 0
možnosti

Konečně! důstojná reprezentace naší země, to snad musí uznat každý škarohlíd. Třešnička na dortu - včetně manželky. První dámu jsme neměli dlouhých 10 let. A jestli nový prezident šlápne někde lehce vedle mimo protokol ... však se nic nestane, je to taky jen člověk.

2 0
možnosti

Jooo, normální uvažování, to lidem míč sluší, Zdenko. Díky za čtení a hezký večer preju.

0 0
možnosti

Dnešní první čtení při mši bylo ovšem příznačné: "Prokletý člověk, který spoléhá na člověka, kdo za svou oporu pokládá smrtelníka..." (Jer 17,5). Ale OK, těšit se je třeba :-).

0 0
možnosti

Čím by byl svět bez těšení...

Děkuju za čtení a pěkný večer přeju

1 0
možnosti

Prostě krásnej a dojemnej den, Ivano

Už bylo načase.

Hezkej večír preju

1 0
možnosti

Nejdřív jsem si myslela, že na tento "výlet" nepojedu a televizi si nepustím. Odpoledne se mě vnučka zeptala "babi, ty máš v očích slzy?" [>-]

4 0
možnosti

Věrko, já si taky pobulel. Bylo samou radostí proč. Krásnej zbytek svátečního dne orejuz. Já už v práci.

8 0
možnosti

Perfektní! Těšit se ...V:-)R^R^R^

2 0
možnosti

podle me lidska prirozenost

kdo se ji brani, at ji nema

je to jednoduche, Evo

dekuju za cteni a fajn zbytek svatecniho dne preju

2 0
možnosti
Foto

Bylo to skvělé.R^

Dobře to dopadlo.

P.P.V

6 0
možnosti

"dobre to dopadne", Sarko, jsem casto rikal lidem kolem me pri druhem kole voleb

zla a arogance bylo dost. jinak to uz dopadnout nemohlo

krasnej svatecni den preju.

8 0
možnosti
Foto

Ano. Užívám si to dnes.

5 0
možnosti

jsem na tom stejne

inauguracni projev se mi moc libil a verim, ze si v nem alespon neco nasli i ti, kteri meli pro prezidentskou funkci jineho kandidata, Tomasi

dekuju za cteni a jeste hezci zbytek dnesniho svatecniho dne preju

2 0
možnosti

J34o12s21e91f 77N45i60k10l

9. 3. 2023 15:26

R^ A přitom budete jen účastníkem zájezdu...

1 1
možnosti

v dobry parte klidne "jen" ucastnikem, pane Nikle

9 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik