Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

no vy mě ale umíte dostat, chvíli jsem tam taky byla jen ta moje mamka už tu není k obejmutí - a chybí, hodně chybí

a tak se i s tím, co máme za zádama , dívejme radši dopředu, třeba tam toho ještě dost čeká

díky za počtení

0 0
možnosti
MV

kdyz vite, co je vzadu, tusite, co bude vepredu

je to spojeny, Marketo

dekuju za cteni a fajnovy dny preju

0 0
možnosti
MV

dekuju, Renato, za cteni a Vam preju krasny pribehy kazdej den.

staci si vsimat...

0 0
možnosti
Foto

áááchjo, Máro... krásně jsi to napsal... všechno úplně nejvíc nejlepčí přeju

3 0
možnosti
MV

Zuzo, ahoj

zase jen zaznamenal par chvilek, kterejma v zivote proletime a nekdy si ani nevsimneme, jak jsou fajnovy

dekuju za cteni a krasny dny preju

0 0
možnosti
DV

D17a64v65i22d 53V64l17k

20. 11. 2023 12:06

Krásný blog a nevím jestli si to my staří chlapi můžeme říkat "Mám Tě rád kamaráde a přeju Ti krásné narozeniny." Tvoje blogy jsou ostrůvkem normálnosti v tom blázinci okolo.

0 0
možnosti
MV

moc dekuju za prani, Vlcaku

stari chlapi si muzou rikat co chtej, nebo co cejtej - takze v poradku

a ostruvky...no...ja to tak proste mam

hezky dny preju a zivo v kvelbu k tomu!

1 0
možnosti
ZS

Marku, krásné a dojemné.

1 0
možnosti
MV

Někdy je žití takový, Zdenko, krásny až dojemny.

Dekuji za čtení a ať se vám a vašim lidem daří!

1 0
možnosti

Marku, vzpomněli jsme si na Tebe s Vlastíkem Šantrochem v tramvaji dne 31. 10., jen mi nedošlo, že slavíš krásné dvě třicítky. Dlouho jsem na blogu nebyla, s chutí jsem si "Tě" přečetla...Ty NIKDY nezklameš, VŽDY potěšíš, vyčaruješ mi úsměv nebo mě rozpláčeš....v tomto článku je tolik krásných slov, moudra, laskavosti, tolik TEBE!...rozplakal jsi mě, zároveň jsi mi vyčaroval úsměv, potěšil jsi a opět nezklamal. Marku, dodatečně posílám pusu k narozkám....a MOC děkuju Zorině za to, že neporodila blbce

5 0
možnosti
Foto

Marku, k tomu není co dodat, Mirka to napsala i za mne. Přeji hodně zdravíčka a pohody!

0 0
možnosti
PK
MV

dekuju za cteni, Pavle a at jsou nadherny vsechny chvile, co jsou pred nama

2 0
možnosti
IL

I24v87o 46L74y86č91k43a

17. 11. 2023 13:52

Hezké a dojemné.

0 0
možnosti
MV

zivot, i pres nektery minuty, hodiny a dny umi bejt hezkej a nekdy i dojemnej

staci se poradne divat, pan Lycko

at se nam to vsem dari

diky za cteni

0 0
možnosti
LP

Vyřiďte mámě, že tak, jak i stojící hodiny dokáží 2x za den dát správný čas, tak i blbcovi se někdy může podařit dát správnou odpověď.

1 0
možnosti
MV

zivot je holt kouzelnik, na ten si jen tak neprijdeme

diky za cteni a fajnovy dny preju

1 0
možnosti
MV

dekuju, Ivano a krasnej svatecni den, a i ty dalsi preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik