Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EB

asante sana, rafiki

0 0
možnosti
MV

taky mavam, Evo a at se Vam a Vasim lidem rok 24 pekne vydari

a diky za cteni

0 0
možnosti
ŠM

zavonělo to až sem a horkej vzduch mi dýchl do tváře...díky Marku,za krásy Zanzibaru...

0 0
možnosti
MV

takze jsi rajsovala se mnou, Sarko

diky za cteni a moc dobrej a zdravej rok preju

0 0
možnosti
Foto

Třeba se tam jednou dosytíte tak, že zvládnete i české Vánoce prožít v režimu Hakuna Matata. Už bude jedno, kde jste, prostě tam budete.

0 0
možnosti
MV

dobry den, Ivo

ja vanoce proste "nemusim" uz davno a na svete je tolik mist k objevovani. a ja jsem velkej "cestovatelskej jedlik" - takze dosyceno jen tak mit nebudu

a navic me bavi, ze i v prosinci muzu do sortek, trika a vietnamek - myho vlastne nejoblibenejsiho obleceni

diky za cteni a fajnovej rok preju

3 0
možnosti
ZS

Marku, já vám tak závidím. Leč můj manžel do letadla nevleze.

Jedině, že byste mě příště vzali sebou jako "mitgepek" . 😎 Nezaberu moc místa, umím mlčet a na jídlo nejsem maškrtná.

Jinak, jak padlo níže, jste ta nejlepší poetická reklama pro cestování do exostických dálek.

1 0
možnosti
DP

Tak se domluvte se nějakou kamarádkou...

2 0
možnosti
Foto

Prozaicky řečeno: v Africe jsem byl celkem čtyřikrát a na ostrovech Zanzibaru se mi líbilo asi nejvíc.

0 0
možnosti
MV

prozaicky receno - nedivim se

0 0
možnosti
VF

Ani ta super-nejlepší reklama všech CK nestačí na poezii Marka Valička!

2 0
možnosti
MV

Verko, diky za cteni

ono to jinak ani nejde popsat. je to proste pro nas, suchozemce raj a o to vetsi, ze je tam teplo - kdyz zimu nemusite

mejte se bajecne celej tenhle rok - preju ze srdce

1 0
možnosti
MV

kamkoliv, kamkoliv, Ivano - hlavne nesedet jen doma na zadku

na leto je Cesko bajecny, na zimu je dobry odsud zmizet - alespon na chvilku

diky za cteni a krasnej zdravej rok k vam domu preju

1 0
možnosti
ES

Musíme se tam vracet...

1 0
možnosti
MV

jsou takova mista, Evo - vlastne nemusime, ale tolik chceme....

diky za cteni a mejte se v novym roce krasne den po dni

0 0
možnosti
Foto

Tiše závidím. Kvůli manželčině nemoci nemůžeme do letadla. Takže vždy jen tam, kam dojedeme autem.

1 0
možnosti
Foto

Neviem, ako to má pani manželka, ale ja som mala s lietaním skôr psychicko-fyzický problém, ale pomohla mi terapia a homeopatické tbl, už je to v pohode.Aj autom sa dá zájsť na krásne miesta, pekný deň.

1 0
možnosti
Foto

Pozdravujem. Vďaka za krásne vykreslenie prostredia i cez vaše pocity a emócie.Ja keď som sa pvrýkrát vrátila z afriky, nevedela som sa asi mesiac spamätať a vrátiť sa do toho nášho tzv normálu. Ten pocit mávam aj z iných krajín, ale ten môj africký pocit je taký silnejší a slobodnejší, pomyslím si na tú nekonečne hviezdnu oblohu...výchádzajúce slnko na púšti...

1 0
možnosti
MV

vona ta Afrika, Janko, je fakt jina. odlisna od statu, asie a hlavne Evropy

uz se vzpamatovavam, i kdyz aktualni mrazy za oknem me v myslenkach porad vraceji na ty bile plaze a tyrkysovy ocean

dekuju za cteni a krasnej rok preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik