Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

...směji se, usmívám... po přečtení dobrou náladu mám...

0 0
možnosti
MV

tak...to vyšlo! Funguje to!

Díky za čtení a hezkej víkend přeju

0 0
možnosti
IL

I21v91a54n45a 68L39a96n42c85e

16. 2. 2024 12:55

Tak na ten vítr se také budu muset podívat, přece jenom jsem už ve věku, že bych ho mohla vidět. Mě nedávno napadlo něco podobného: kdybych mohla roky vrátit, určitě bych se daleko více radovala z každé maličkosti. Napsal jste to uplně nádherně

1 0
možnosti
MV

Já to jenom přepsal. Celý to povyprávěla máma... A na ten vítr si dáme pozor oba - šance jsou! Díky za čtení a zdravím Vás.

0 0
možnosti
Foto

My, mámy, vidíme i nemožné. Marku, pohodový den přeju!

1 0
možnosti
MV

Jooo mámy, to je speciální kategorie, Jitulko. Pěknej den mám - makám a dneska to jen tak neskončí. Díky za čtení.

2 0
možnosti
LP

Mně ten váš styl hodně připomíná rozhovory v knížce Franny a Zooey od J.D. Salingera. Tam se v podobným duchu vedou rozhovory hlavně mezi dvěma sourozenci. Sestra-Vy má našlápnuto k tomu, aby pochopila smysl života a starší a zkušenější bratr-Vaše muter, ji k tomu lehce dokopává.

0 0
možnosti
MV

No tak to jste teda našel přirovnání... dost těžký linku se k umu pana JDS jen přiblížit, natož se ho držet... Ale moc děkuju. Pěkný dny přeju

0 0
možnosti
Foto

A tak jó, řekl jsem si ospale, protože už se mi nechtělo nic číst.

A tak jó, ještě toho Marka a pak už to fakt vypnu.

Tak jó, dobře jsem udělal

2 0
možnosti
MV

Tak toho si vážím, nejít spát a ještě přečíst mě. Díky

0 0
možnosti
VF

... a směj se - moudrá to žena!

0 0
možnosti
MV

Směju, Věrko, imrvere, česky řečeno. Díky za čtení a fajnovej pátek přeju.

1 0
možnosti
Foto

...není nad ranní kafe s úsměvem...

0 0
možnosti
MV

Třeba i čaj, nebo kakao, Slávko. Moc díky za čtení a krásnej víkend přeju

1 0
možnosti
Foto

Jak pohádka před spaním.

Vašek

0 0
možnosti
MV

Tak doufám, že jste se vyspal dobře, Václave. Děkuju za čtení.

0 0
možnosti
VF

Pohlazení po duši.

0 0
možnosti
MV

vite dobre, o cem pisu a dneska se ta nase temata nejakou nahodou sesla

radost lidi, kor v tyhle dobe, potrebujou

pekny dny preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Vy jste stylistický génius, Marku

3 0
možnosti
MV

no, kdyz myslite, Jardo

dekuju za cteni smejte se!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik