Pokaždý, když onanuješ...

21. 04. 2017 10:48:46
Znáte takový to pořekadlo o tom, co se stane, když cigaretu připálíte od svíčky? Umře jeden námořník! Až do včerejška jsem ale nevěděl, co se může stát, když chlap doonanuje...

Když jsem skončil s vyřizování v Karlíně, měl jsem ještě trochu času a po pár dnech Prahu zase objalo slunce a tak jsem se vyvalil na Invalidovně na lavičku, vytáh z tašky brejle a Reflex a měl jsem chuť si přečíst rozhovor s Dagmar Peckovou.

Chutě na Peckovou ale rázem smázli dva chlapi, kteří si sedli na lavičku vedle mě.

Jejich oblečení bylo vrstvené, jak to jen aktuální studený dny a mrazivý noci vyžadujou. Lehce ušmudlaný, jeden bez zubů, druhej s nehtama černejma jako pendrek, oba evidentně bez domova.

Kolem lavičky rozložili asi sedm plných igelitek a z jedné z nich vytáhli dvě krabice vína.

Ten, co měl ještě plnou hubu zubů, zkušeně odkousl na obou krabicích jejich okraje a jednu z krabic podal svému kamarádovi.

"Co budeš dělat o víkendu?", řekl okusovač krabic, z asfaltu pod lavičkou sebral dlouhýho vajgla, kterýho prstama srovnal do kouřeschopného tvaru a zbytek cigarety si připálil.

"Ještě nevim. Podle počasí.", odpověděl druhý poté, co na jeden lok vycucal z krabice odhadem půlku jejího obsahu. "A ty?"

"Já pojedu na chalupu.", vypustil z pusy dotazovaný. "Má bejt hezky, tak co tady."

Rozhovor s Peckovou zůstal na mých stehnech otevřený, ale i tak šel okamžitě do kopru. Na lavičce vedle se děly jinší příběhy...

"Kde máš chalupu? To jsem nevěděl.", podíval se překvapeně pan Bezzubý na pana Černonehta.

"V buši", s melodickým odkrknutím odpověděl Černonehet.

To mě trochu nasštvalo. V buši bych si přál dům taky. Celej rok je tam teplo, kolem chalup běhaj volně sloni a žirafy, žádnej smrad z aut a doma se nemusí luxovat a utírat prach.

"V buši?", cuklo Bezzubým tak, že mu popíjené víno pobrindalo totálně zasviněnou zimní bundu. "Jak tam jezdíš?"

To mě taky dost silně zajímalo.

"Autobusem. Dojedu na Slapy a pak to dojdu. To už je kousek.", dohulil Černonehet vajgla a rozhlížel se kolem sebe po dalšim. Nic ale nenašel.

"Nemáte cigaretu, pane?", postavil se k lavičce a popošel rovnou, bez čekání na moji odpověd, přímo ke mně.

Z krabičky cigaret jsem vytáhl rovnou dvě. "Tady jsou. Pro vás i kamaráda.", poslal jsem dvě cigára mezi černočerné prsty mého souseda na lavičce.

"Von nekouří, protože pak zvrací. Já si ale vezmu obě. Můžu?"

Jeho pravdomluvnost mě ochromila a obě cigarety zmizely z mé dlaně. Dál jsem na lavičce předstíral, že čtu rozhovor s Dagmar...

"Jo to je na Slapech. Já myslel někde v Africe, u opic.", zasmál se Bezzubý a naklonil k zakloněné hlavě krabici s vínem.

"To je vesnice na Slapech, ty vole.", poučil Černonehet kamaráda a připálil si dárek ode mě. "Už dva dny jsem neměl celý cigáro. Děkuju, pane.", řekl nahlas z vedlejší lavičky směrem ke mně. "Hezky to zahřeje, když je taková zima.", dodal labužnicky.

"No zima je, to máte recht. Jak jí přežijete v noci?", zeptal jsem se.

"Tamhle", ukázal Bezzubý směrem k Rohanskému ostrovu, "se dá zalízt do kanalizace, tam to jde. Dneska jsem moh spát i odkopanej.", a šup do hlavy další várku z krabice.

"Tak to máte dobrý.", reagoval jsem na jeho oznámení, že v kanálech je přes noc tak teplo, že se bezdomovci můžou i odkopat...

"No jo...", zapojil se do naší debaty i Černonehet. Už opilej a zřejmě s pocitem, že jsem jejich kamarád, když jsem jim dal cigarety a navíc se s nima normálně bavim. "Ale když je Aleš odkopanej, tak dostane chutě v tom teple a celou noc si honí a já nemůžu usnout."

Co na tohle říct...?

"A ty si jako nehoníš, jo?", nedal se Aleš a ironicky zvednul při pohledu směrem ke mně obočí.

"Já ne. Já neonanuju. Já mám psy rád."

... neonanuje, protože má rád psy? Hledal jsem logiku, co mi síly stačily a byl jsem v trapu s časem. Musel jsem se pomalu zvednout, abych stihl následnou schůzku, ale...odejděte od dvou chlapů, který bydlej v kanálu, jeden z nich má chalupu v buši, v noci se jeden z nich odkopává a pak onanuje a druhej neonanuje, protože má rád psy...

Ale...zeptejte se v parku na lavičce cizího chlapa, jak spolu souvisí jeho neonanování s láskou ke psům. To se prostě nehodí.

Naštěstí tu byl Aleš!

"Ty si nehoníš, protože miluješ psy?", vykulil voči a polknul další hlt vína Aleš.

Černonehet se ještě pohodlněji rozložil na lavičce, nabídl své tělo - obalené do všeho možnýho - slunci a vysvětlil: "Moje mami mi jednou řekla, že pokaždý když onanuju, umře jedno štěňátko."

Já i Aleš jsme oněměli. Já doslova, Aleš jen na pár celkem dlouhých vteřin.

"No tak to kvůli mně teda dost hafanů nežije.", a zase záklon a krabice k puse.

Musel jsem se zvednout. Zvednout z lavičky v Karlíně, kde jsem potkal dva chlápky z kanálu a dozvěděl se, co se může stát, když si chlap jen tak zbůhdarma zaonanuje...

Autor: Marek Valiček | pátek 21.4.2017 10:48 | karma článku: 39.44 | přečteno: 2892x

Další články blogera

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 32.75 | Přečteno: 1747 | Diskuse

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma článku: 28.66 | Přečteno: 729 | Diskuse

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma článku: 23.93 | Přečteno: 670 | Diskuse

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma článku: 31.60 | Přečteno: 817 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 313 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 38 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 286 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 503 | Diskuse
VIP
Počet článků 1307 Celková karma 29.23 Průměrná čtenost 2417

muzskej, co rad zije

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...