Marek Valiček

Muži, kteří milují obchodní centra

13. 07. 2017 9:00:00
Obchodní centra jsou hracími koutky hlavně pro ženský. Jejich mužské doprovody podstupují tyto očistce jen z čisté lásky. Lásky k nim. A přitom by stačilo tak málo a chlapi by se v obchoďácích cítili stejně šťastně jako ženský...

Kolik nadšených ženských obličejů jste už v obchodních centrech zahlédli? Vsadil bych svoje oblíbený jídlo za to, že rozhodně víc, než chlapskejch.

Moje poznání vyplynulo z praxe. Když už není zbytí, chlap se prostě zařekne, přivře oči, sroluje uši a obchoďákem proběhne pro pivo, jednou za pár let pro kecky, sem tam pro nějakou tu elektroniku, nebo se v zimě ohřát a v létě ochladit. (Teď nepíšu o nějakém tom procentu gayů, kteří se prostě bez nákupů neobejdou.)

A přitom by stačilo chlapům vyjít vstříc.

Vyjít vstříc v situaci, kdy si ženský k nákupům vyžádaj chlapskej doprovod, aby:

- odtáhli tašky a jiný batožiny naplněný potravinama k autu a z auta až domů k lednici (normálně se tomu říká "námezdní síla")

- poradili s výběrem oblečení (to je fakt bláhová domněnka!!!)

- byli s ženskejma i v těch nejkritičtějších okamžicích vztahů (kam se hrabe společná dovolená!)

- mohli svým protějškům udělat radost tím, že vybrané "radosti" zaplatěj (často jde o radost jednostrannou - nemám na mysli nákup spodního prádla nebo repro beden od Bose)

Docela určitě existují i další důvody, proč by muži měli s radostí docházet do svatostánků konzumu, ale ty jsou už pouhými odvary toho, co jsem vypsal.

Ženy by vedle sebe v době nákupů rády chlapy galatní, usměvavé, humorem hýřící, ochotné s radostí listovat v bankovních kartách, chválící, chválící, chválící...

A šlo by to. Fakt by to šlo a to klidně i v době vánočních svátků nebo výprodejů.

Chlapské koutky!

Když už můžou obchoďáky investovat do míst pro uřvané a vzteklé děti, neměly by se bránit tomu, aby někde trošku dál od davů vybavily koutky chlapské.

Pár stolů a židlí, pípu, časáky o autech a sportu, televizi přes celou stěnu, pár pohodlnejch křesel a vůbec bych se nebál marketérům doporučit i nějaký to kanape pro zaslouženej oddych.

Cena piva (který by si chlapi točili sami!) by se odvíjela od celkové sumy utracené ženami v době, kdy si chlapi daj do nosu, lehnou na kavalec a odpočívaj. Čím vyšší by byla cena za nákup, tím nižší by byla cena jednoho orosenýho půllitru.

K pivu by si chlapi mohli z chladících boxů volně odbírat patřičně vyzrálé olomoucké syrečky, tlačenku s cibulí nebo poctivý klobásy plný masa. Na teplém bufetu by byl nabízen buřtguláš, topinky s česnekem, nebo grilovaný žebra.

Samozřejmostí by v takovém místě byla wi-fi (on-line sázky, přehledy sportovních výsledků) a za plentou ukrytý divácký koutek s filmy pro "dospělé".

Ve spodních částech obchodních center by mohly být zřízeny truhlářské a jiné kutilské koutky pro chlapy neposedy.

Důmyslným a chlapi jistě vítaným by byl server, který by on-line poskytnul manželovi, příteli nebo milencovi aktuální přehled pohybu jeho ženského protějšku po chodbách obchoďáku s informací o celkové výši útraty. Každej chlap by tak věděl, jestli bude čas si dát ještě jedno, nebo jestli dokouká svůj oblíbenej film až k závěrečným titulkům s jmény hereček jako Lola the Deep, případně Little Lucy.

Stačilo by málo a ženský by měly to, po čem toužej - galantní doprovod v místech, kde se 90 a více procentům chlapů protáčejí oči, vnitřnosti i jejich hotovost.

Tohle všechno mě napadlo minulej tejden na Novym Smíchově. Chlapi se sem přišli hlavně zchladit, nebo...

Dva předemnou jdoucí pánové ve věku důchodovém se tak nějak nechlapsky s úsměvem pohybovali pár kroků ode mě a mých uší.

"Tyhle obchodní centra v létě, to je velká radost.", pronesl jeden z nich s uspokojením a s rukama spojenýma za zády se mlsně rozhlížel kolem.

"Ten chládek, viď?", přitakal jeho kamarád.

"Jo jo, ten chládek najednou a ty nádherný ženský bradavky pod těma tenkejma halenkama..."

Takže: buď ty chlapský koutky, nebo v letních hicech ještě víc vyšroubovat klimatizaci!

Autor: Marek Valiček | karma: 34.21 | přečteno: 2875 ×
Poslední články autora