Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Princezna Čurandot

Když vám ženská nabídne ukázku nové podprsenky, můžete to ve vás vzbudit dojem, že jste stále žádaný a atraktivní sameček...

"Nahoře bez" se u nás na plovce moc nenosí. Bohužel. Ženy v naší vsi jsou zřejmě plaché, nebo soudné. Obojí ku škodě chlápků, kteří - zalezlí u půllitrů piva pod pergolou porostlou vínem - mohou pouze odhadovat.

Stůl štamgastů má k tomuto odhadování výbornou pozici. Stojí přímo před výdejním okýnkem, u kterého se lidé štosují do front.

Členové "posudkové komise" ztichnou pokaždé ve chvíli, kdy se ve frontě objeví něco posudku hodného, nakloní k sobě hlavy a šeptem komentují úkaz před nimi.

"Marku, chceš něco vidět?", valila na mě oči černý jako pendrek moje kamarádka, která postávala přede mnou, vlnila se, co to šlo a voda jí kapala z dlouhých vlasů a povoleného rozkroku jednodílných plavek.

"Ty čuráš?", mrknul jsem na ní a pohledem sjel do míst na jejím těle, odkud voda čůrkem stékala mezi jejími stehny na červencem rozpálené dlaždice.

"To je voda, ty..., já už sem vyčuraná. Chceš něco vidět?", začepýřila se a dlaní si halabala přejížděla rozkrok před očima nás všech. 

Výzvě, kdy si před vámi žena otírá mokrý rozkrok, se odolává jen těžko.

"A kde ses vyčurala? V bazénu?", nenechal jsem téma jen tak ležet v koutě.

Namísto odpovědi se mi dostalo sklopených očí a hlavy skloněné k zemi.

"Takže princezna Čurandot", řekl jsem nahlas. "A co mi chceš ukázat?", přistoupil jsem na hru té s mokrým rozkrokem.

Princezna ožila, jako by se napila mixu mojita, magnesie a živé vody.

"Mám novou podprsenku. Chceš jí vidět?", pustila téma jejího malého tajemství mezi chlapy u stolu.

"Tak jí ukaž nám všem", zaznělo od stolu.

Princezna se opět začala vrtět a řekla: "Vám nééééé, chci jí ukázat jenom Markovi."

Nezbylo tedy, než se zvednout od stolu, pivo čapnout do ruky, do druhé vzít dlaň princezny a vzdálit se z místa, kde ještě její podprsenku vidět nesměli.

"Jak vypadá?", ptal jsem se cestou k místu, kam mě princezna táhla.

"Je zelená. Taková svítivá. A je krásná.", sypala princezna z pusy slova chvály na její nový kousek v šatníku.

"A proč jí nemáš na sobě, když je tak krásná? Víš, jak by se kolem tebe slítali kluci?"

"Protože je nová a nechci jí hned otahat.", odpověděla logicky.

Došli jsme k osušce, na které se povalovaly dvě panenky, růžová peněženka Hellou Kitty, slupka od banánu a malá igelitová taštička.

"Sedni si.", zavelela princezna.

Opatrně jsem na trávu u osušky položil půllitr s pivem a ztěžka dosed mezi všechny ty holčičí poklady rozložené kolem.

Do tureckého sedu se vedle mě uvelebila i princezna, natáhla se pro tu malou igelitovou taštičku a vytáhla z ní kus hadru, který se barvou podobal vestě, jakou si na sebe musí po bouračce natáhnout každý řidič.

"Ach, jak je krásná, že jo?", mávala kouskem reflexně zeleného hadříku princezna Čurandot.

"Tvoje první podprda?", zkoušel jsem odhadovat.

"Jo. První a překrásná. Koukni, jak svítí. To mě každej uvidí!", zajásal přejíkavě hlas v jejím hrdle.

"Je přenádherná.", přikrmil jsem dalším slovem popis onoho kusu hadříku. "Sedne ti?"

Otázka o tom, jestli podprda princezně Čurandot "sedne", byla důvodem prudkého vstyku a ještě prudšího vysvlečení jednodílných plavek. Princezna přede mnou najednou stála úplně nahá a přes hlavu se pokoušela první podprsenku natáhnout na hrudník.

Musel jsem se zhluboka napít.

"Koukej..", žblebtala Čurandot a ramínka od podprsenky otáčely její krk jako drobní hádci. Když se pokoušela prostorem mezi ramínky podprdy prostrčit celou ruku, ztratila balanc a spadla na mě.

Váleli jsme se tam po sobě jako při neorganizovaném prvním gruppen sexu. Já přes pade, holka stěží do deseti let. Já vylitý pivo, holka škrcená ramínkama podprsenky. Její dlouhé mokré vlasy hozené přes mojí vyholenou hlavu a její nahé tělo válející se po mém břiše. Hotový boží dopuštění!

Když jsme se konečně rozmotali a přestali tak bavit lidi v okolí, seděla přede mnou a jediné, co bylo na jejím těle kryté textilií byl její krk. Dost avangardní, řekl bych...

"Nepomůžeš mi, prosím?", zažadonila Čurandot.

A tak, postarší gay, začal z krku princezny odmotávat ramínka podprsenky. Vše jsem srovnal tak, jak si ze studentských let pamatuju, že mělo bejt. Opatrně jsem ramínkama protáhl obě ruce naháčky a přes hrudník, ne nepodobný chlapeckému, jsem podprsenku konečně natáhnul do míst, kam patří.

Stála nade mnou nahá, kroutila se jako Josephina Baker a dlaničkama si projížděla přes její první podprsenku rovný hrudníček.

"To je krása!", řekl jsem s hraným procítěním. "Strašně ti sluší.", hnal jsem pochvaly z pusy, co to šlo.

"Tak si udělám selfíčko, jo?", prohrabala Čurandot předměty na osušce a vytáhla z nich mobil.

"A mám se taky svlíknout do naha?", zeptal jsem se vážně.

"To nemusíš, stejně se všichni budou dívat jen na mě!", řekla jasně a začala mobil richtovat k ztvárnění poměrně odvážné momentky. 

Cvak a bylo to.

Takže...pokud někde na síti uvidíte fotku taťky a polonahé princezny s navlečenou reflexně zelnou podprsenkou, prosím, neudávajte mě za pedofílii. Jen jsem splnil sen jedný malý holky, která mi chtěla ukázat její první podprsenku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Marek Valiček | úterý 31.7.2018 10:30 | karma článku: 35,02 | přečteno: 2274x
  • Další články autora

Marek Valiček

... máte doma ženu, nebo něco takovýho?

Zdvořilosti stranou. Na plaché dotazy není v letech gendrového rozpoznávání čas. Kdo jsi, co máš? A odpovídej rychle.

6.4.2024 v 12:13 | Karma: 25,53 | Přečteno: 830x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma: 33,21 | Přečteno: 1933x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma: 28,86 | Přečteno: 754x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma: 24,43 | Přečteno: 786x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma: 31,60 | Přečteno: 929x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Al-Džazíra končí v Izraeli, rozhodla vláda. Televize se chce bránit

5. května 2024  13:28,  aktualizováno  15:25

Izraelská vláda jednomyslně schválila ukončení činnosti katarské televizní sítě Al-Džazíra v zemi....

Evropa potřebuje migrační pakt, míní Jourová. Je špatný, reagovala Pošarová

5. května 2024  14:47

Místopředsedkyně Evropské komise Věra Jourová uvedla, že Evropa nezvládá migraci a proto potřebuje...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Nemít nohu nevadí. Hendikepovaní soutěží s „normály“, občas je i drtí

5. května 2024  14:05

Ty příběhy přináší téměř každý podobný závod a dá se očekávat, že je bude mít i právě skončený...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik