Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Kdy se prvně dočtu něco o pánském poštěváčku?

"Pánský drdol v kombinaci s plnovousem nebo třídenním strništěm působí velmi mužně.", tolik citace. Pro začátek dobrý, ne?

Včerejší večer v posteli jsem prožil dost dobrodružně. Neprobíhalo žádné SM, ale obyčejné, všem dostupné dm.

Z lovců mamutů, opravářů aut a všelijakých vůdců se stávají kreativci. Ideálně mladí kreativci, kteří se nebojí knírků! Nebo se z chlapů mohou stát rebelové, kteří si ráno před odchodem z domova vytvoří na hlavě pánský drdol!

Alespoň tak se jeví muži autorům textů v interním časopise Drogerie dm.

 

Pánský drdol je trochu mimo můj dostřel. Důvod je zjevný. 

Jenže...nosím plnovous. Už dlouho, tak dvacet let a víc - bych řekl. A včera jsem zjistil, jak jsem to, co se mi z hlavy přeneslo na obličej a níže, drasticky zanedbával.

K umytí (ošetření!) vousů a obličeje mi celý život stačil holicí strojek a tělový šampon. Jak jsem se mohl takto odbývat? Až téměř na začátku andropauzy se dozvídám, že bych si měl "vytvarovat obočí pomocí speciální pinzety", a "lehce tónovaným balzámem zvýraznit přirozenou barvu rtů". A tmavé kruhy pod očima jsem měl "překrývat tekutým prosvětlovacím korektorem". Tolik promarněných šancí! Už dávno jsem se mohl rovnat, díky decentnímu make-upu, krasavcům z přehlídkových mol.

 

Jenže já to mám asi hodně po staru. 

Obočí mám živý, jako by se mi pod čelem uhnízdily neposedné nítěnky. Vousy odžitými pátky prošedly a cimrat po nich černou nebo jinou barvu mi přijde fakt blbý. Rty jsem si jako malej maloval nalíznutou lentilkou a černý kruhy pod nevyspalejma očima jsem pokaždé odbyl sprškou ledový vody. A neposedný chlupy v nose jsem vytrh uchopením mezi nehty. Nůžkama se do nosu fakt bojim. A s úbytkem zraku narůstá strach do nosu zavádět cokoliv nepatřičného.

Nikdy jsem neměl a už zřejmě nikdy nebudu mít tolik odvahy, abych vyzkoušel nenápadnou rtěnku v tělovém odstínu nebo transparentní lesk na rty. Pořád mám za to, že chlapovi stačí rty olíznout nebo je zvýraznit pěnou od piva.

Možná právě pro tu mojí celkovou zanedbanost žiju tak jak žiju.

Spokojeně. S radostí. S chutí.

Jen pořád čekám, kdy mi nějaký časopis poradí, kde na svém těle najdu poštěváček.

 

Autor: Marek Valiček | úterý 31.5.2016 9:02 | karma článku: 40,80 | přečteno: 4684x
  • Další články autora

Marek Valiček

... máte doma ženu, nebo něco takovýho?

Zdvořilosti stranou. Na plaché dotazy není v letech gendrového rozpoznávání čas. Kdo jsi, co máš? A odpovídej rychle.

6.4.2024 v 12:13 | Karma: 25,53 | Přečteno: 829x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Hospodské řešení vystoupení z únyje

Hospoda na naší vsi není vůbec fyjalová. Z části je zatím jen světle hnědá a dává tím nejednomu z hostů šanci vyloupnout se na chvíli z vlastní sociální bubliny. I když...

17.3.2024 v 9:54 | Karma: 33,21 | Přečteno: 1933x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

... kam se hrabe Nurájev

"Když už je člověk dlouho na penzi, to se ti najednou vynořujou myšlenky, na který v tom životním fofru v předchozích létech nebylo času." Takže ranní telefonické kafe s matkou v poloze takovýho domácího filozofování...

15.2.2024 v 12:07 | Karma: 28,86 | Přečteno: 754x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Rozdíl mezi ruským dortem a českým dortíkem

"Ruskému sportu byla vyhlášena válka a jak vidíme, tak všechny prostředky jsou dobré." tolik narativ šéfpekaře Peskova k dopingovému dezertu.

8.2.2024 v 10:46 | Karma: 24,43 | Přečteno: 786x | Diskuse| Ostatní

Marek Valiček

Tragédija

S melodický ruským přízvukem došplhá slovo "tragédija" do výšin, které jsou v končeném důsledku vlastně hodně milé.

29.1.2024 v 10:56 | Karma: 31,60 | Přečteno: 928x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  11:55

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Zemřel bývalý šéf izraelské společnosti přátel ČR. Přežil Osvětim, skrýval se v Praze

4. května 2024  11:39

Ve věku 99 let zemřel někdejší předseda Izraelské společnosti přátel České republiky a jeden z...

Novodobí husaři. Polsko zná podobu F-35, budou bez červeno-bílé šachovnice

4. května 2024  11:07

V polských ozbrojených silách se zakrátko opět objeví husaři. Nikoliv však jako těžká kavalérie,...

Prokremelští motorkáři přijeli na hřbitov do Brna, chtějí až do Berlína

4. května 2024  8:57,  aktualizováno  10:42

Kontroverzní klub motorkářů Noční vlci, který podporuje ruského diktátora Vladimira Putina, se s...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik