Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS
MV

vsimam si, pisu

to je cely

krasnej den preju

0 0
možnosti
AO

Nějak nevím, jestli se směju nebo brečím... Moc hezké.. :)

1 0
možnosti
MV

v nekterych pripadech, Aleno, je to fakt buřt!

hlavni je se nemracit - zbytecne nemracit.

fajnovej den preju

0 0
možnosti

Krásné,ze začátku smích,na konci se mně koulely slzy.R^

0 0
možnosti
MV

maminka u kasy to mela v opacnym gardu - nejdriv plac a pak smich...

život vi, jak urcity chvile casovat!

0 0
možnosti
MV
EVM

Příjemné čtení, Marku, ostatně jako vždy R^. Ať se vám daří...:-)

1 0
možnosti
MV

Evo, když se bude dařit lidem, bude se dařit i pribehu a pak je vždycky co vypravet.

Dekuju za prani a at se dari vsem!

0 0
možnosti
MV

dekuju, Ladislave a fajnovy utery preju

0 0
možnosti
PK

No když už pěkně mluví je to celkem zábava, potkat mého nakupujícího vnuka s jeho hatmatilkou ,musel by jste si koupit eskymo i vy.Díky za milou člověčinu.

2 0
možnosti
MV

eskymo mám nejrači...

diky za čtení

1 0
možnosti
Foto

Některé děti se bojí ztratit :) Našemu Šakálkovi (6) stačí na chvilku zmizet mezi regály a už se ozývá velmi úzkostné volání, občas i s náznakem paniky :) R^

3 0
možnosti
MV

to je ta lepší, v případě obavy ze ztracení se, varianta

2 0
možnosti
Foto

Už při pouhém čtení jsem byla zralá na koronárku...Moje nejhorší můra- že by se mi mohlo ztratit dítě, ať už moje nebo školkové...Vám ovšemR^, Marku

2 0
možnosti
MV

deti se neztraceji...jen s nama občas hrajou na dost adrenalinovou schovku!

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,57
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik