Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Z příchodu migrantů z islámských zemí žádnou radost nemám.

A z nevychovaných pejskařů taky ne.

0 4
možnosti
MV

jak vite, ze jsem nevychovanej pejskar?

7 0
možnosti
JI

milý pane Valičku - moc ráda čtu Vaše blogy.Tímto jste vyjádřil moje pocity, které mám poslední dobou.Jsem dospělá, ale moc se bojím toho co přijde - jsem bez sebe hrůzou z toho co se děje a děsí mě všichni kteří se radují z té nekulturní sebranky která se k nám hrne.Jako pravověrný ateista říkám Pán Bůh s námi.

4 1
možnosti
MV

Jano, diky za to, ze me ctete. Takove pocity ma hodne lidi, ale skoro se boji je specifikovat ustne nebo pisemne, protoze je v tu chvili za necitu... Nesmime se bat rikat nase nazory, i kdyz treba nejsou v tonu s tim, jak okolni deni vnimaji ostatni. Nazorova jednota vedla vzdy ke spatnym koncum. Mejte krasnej den.

0 0
možnosti
MD

Clanek o normalnim pohledu cloveka zijiciho v jine 'kulture', vidiciho neprekrocitelne hranice. Karma.

4 0
možnosti
MV

Dekuju a mejte se fajnovej.

0 0
možnosti
Foto

Máš strach z logických věcí...já také...o tom ani potom.

Ale nijak mne neudivuje situace při nástupu do vlaku, mnohem více mne udivuje agresivita fotbalových fanoušků například. Ona ta situace na nádraží je jen mnohem vyhrocenější analogií toho, jak se chovají někteří lidé u nás ve frontách na slevy ...

Btw...i u nás se kope do psů.

Zpřísnit výběr...njn...logické přání...

0 0
možnosti
MD

Neni nad to srovnavat nesrovnatelne.

1 0
možnosti
MO

Naprosto souhlasím. A nenechme si pomatenými sluníčkáři vnutit pocit viny.

My jsme ti, kteří ještě používají zdravý rozum a funguje nám pud sebezáchovy:-).

4 2
možnosti
MV

o pouzivani zdraveho rozumu zacinam v posledni dobe pochybovat, Marku. diky za vzkaz sem do debaty

0 0
možnosti
PN

P18e61t51r 56N49o35v71e90k

7. 9. 2015 10:56

Třeba , kolik tento "uprchlík" zabil lidí , nebo znásilnil jezídek?

http://rusvesna.su/news/1441525156

0 0
možnosti
MV

Petre, netusim a nechci vsechny hazet do jednoho pytle, nicmene zkusenosti ukazuji to, ze atentatnici z poslednich let byli casto, hodne casto, puvodem z arabskych zemi...

0 0
možnosti
DP

100% souhlas. Mám stejné pocity, jenom je nedokážu tak výstižně formulovat.

6 0
možnosti
MV

no, za par obratu jsem to v diskuzi schytal, ale je dobre, ze se disktuje. v tomhle pripade je opravdu o cem! mejte klidnej zbytek dne, Dano!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,57
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik