Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je jako u nás.8-o Nejlepší je cedule u toho vyvolávacího vynálezu, že "pokud potřebujete více služeb, vezměte si pouze jedno číslo a na přepážce to oznamte". Stejně vás přepošlou...

1 0
možnosti
MV

nejdriv naladej a pak zasadej smrtici uder, ze jo? tak preju par bezpostovnich dni a diky za cteni

1 0
možnosti
ZB

Hezky jste to zpracoval, ale dopis jste mozna daval zbytecne. Posta annoncuje ".......za tuto zásilku Česká pošta od podání do dodání neodpovídá,.......". U obyc. psani jde o placenou sluzbu za kterou nikdo neodpovida. A jeste je to statem "posveceno".

1 0
možnosti
MV

dopis dosel, bylo mi oznameno, dokonce druhej den, jen ta cesta k jeho podani byla dost strastiplna... diky za cteni a mejte se fajn

0 0
možnosti
Foto

J11a57n 65V26l40a93d79y93k78a

20. 10. 2015 21:16

Nejlepší je služba změna ukládací pošty....

To si vás pak vychutnávají...

A nebo taková reklamace, či stížnost. Už půl roku čekám, až se mi někdo ozve.

Na druhou stranu, doručovatelku máme naprosto suprovou.

1 0
možnosti
Foto

Bohužel znám. Přeposílání zásilek po změně adresy nefungovalo a nápravy jsem se nedovolala. Jelikož jsem nepředložila nedoručené zásilky, nikdo nic nemohl řešit. Nevím jestli;-( nebo;-D. Žádost o doručení balíku ke mně místo na trvalý pobyt skončila uložením na poště v místě trvalého pobytu.

1 0
možnosti

Taky mě fascinují ty jejich obrovské, nevzhledné nehty! A stve to jejich "tempo" alá pohoda, klídek a tabáček...a co teprve, když chytnete vlnu staroušků, co si přišli pro důchod, to je jízda!!

Ta vaše přirovnání by vydala z každého článku na celou knihu! ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Hele, já mám krátký a čistý nehty, jó;-D

1 0
možnosti
DP

No, já na poštu vždycky přijdu přednaštvaná a kolikrát mě i příjemně překvapí. Proč zrovna z Humpolce ? Takový krásný město se skvělým pivem a architekurou. Moje oblíbené.

0 0
možnosti
MV

Humpolec nebyl zamerne, libi se mi tvar toho slova. krasnej den, Dano, preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

R^Naše pošta je sice malá, ale také občas stojí za to. Chodím tam jen v případě absolutní nutnosti, když musím vyzvednout zásilku. Chce to předem panáka, nebo potom rovnou dva.:-)

1 0
možnosti
MV

no vidite, to me nenapadlo, lehce se priozrat...priste! krasnej den preju, Lido

0 0
možnosti
Foto

Tedy Marku, právě jsem si dopřála luxus četby Vašeho článku nahlas. Všichni ještě teď řveme smíchy, neboť jsem k vašemu poštovnímu martyriu přidala svůj dramatický přídech. I my často řešíme onu zmatenou číselnou posloupnost. A víte, co je nejhorší? Když číslo máte, řekněme 982, brejlíte půl hodiny na tabuli a furt nic. Pak najednou zjistíte, že už jde 983, 984... Osmělíte se a s hrůzou se jdete zeptat. Načež jste obviněn, že jste koukal blbě a svou chvíli jste prošvihl! To je pak rána do psychiky!  Vám samozřejměR^

3 0
možnosti
MV

takze mate doma dramatak? no to je skvely, ze jsou porad lidi, co si dokazou i pres ten blazinec kolem nas hrat! bravo. a propast svoji chvili na poste se pomalu rovna odsouzeni do cerne veze s kapajici vodou...., diky za cteni a fajn stredu preju, Sarko

0 0
možnosti
DT

Taková hezká paní s nehtama vás balí a vy? Vy chcete jen obálku. :-)

1 0
možnosti
MV

chtel jsem jen zabalit dopis, ne být balen.... jsem skromny...

krasnej den preju, Dano

1 0
možnosti
ZV

Z12u24z78a98n81a 41V40a93s54s

20. 10. 2015 15:58

No, na mňa to pôsobilo dojmom, že pani s vami flirtuje. Cez to okienko. Kto vie, čo by bolo s vašou úbohou obálkou a päťtisíckou, keby si nechala zájsť chuť. ;-)

1 0
možnosti
MV

jestli flirtovala, jak predpokladate, tak to delala fakt blbe. nejdriv obalku, vyresit odeslani a pak flirt - zacit opacne bylo spatnym rozhodnutim... krasnej den preju, Zuzko

0 0
možnosti
Foto

Marku, kde jste to byl?:-))

Ad: poslala vás na jiné číslo kvůli obálce- to se snad děje akorát na velkých poštách, jinak nevím, my klienta neposílali nikam a pokud jsem obálku zrovna neměla, tak jsem udělala asi 5 kroků a vždycky někdo z kolegyň měl- záležitost asi minutová.

Podle ceny to byla zřejmě bublinková.že jo.;-)

Ale hlavně, že jste to přežilR^

0 0
možnosti
MV

kdyby byla za saltrem Medkova, to by byla jina....jenze nebyla...

Karlin, Sarko, Karlin...obalka nakonec stala dve koruny, a jeji oznameni: pripravte si neco mezi sedmi a deseti korunama me lehce vykolejilo

fajn den preju

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,50
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik