Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

Berte to z té lepší stránky, pořád je lepší čekat na poště, než např u zubaře :-)

0 0
možnosti
MV

Jiri, ja na zivot koukam takhle: nepomerovat s horsim, ale vzdycky jen s lepsim! krasnej den preju

0 0
možnosti
DS

No, Marku, já to také dříve dělala, že jsem si nejprve vystála frontu na obálku a potom druhou na poslání, ale od té doby, co nás na pobočce také postihla čísélka (moji pochvalu, jak to mají vše vylepšené, procedila poštmistrová :"Jen na Vaší straně, paní, u nás to chátrá dál8-o"), kupuju obálku v papírnictví (snaha si je dokoupit domů selhala, máme tam několik černých děr a obálky a podací lístky žerou skoro nejraději, raději už jen doklady a očkovací průkazy) a nad kafíčkem si ji nadepíšu. Já zase na poště řeším dilema, jak sdolat schody s kočárem, který pod nimi, pochopitelně nechci nechávat ani samotný, natož s dítětemR^

1 0
možnosti
MV

jo jo, spoje - to je moje

fajn den preju, Daso

0 0
možnosti
Foto

Marku, R^ chválabohu za maličkou poštu v naší vesničce střediskové;-)Ale musela jsem tuhle i do města, čekala jsem ale "jen" hodinu. S těmi penězi jsi na tom byl ještě dobře, hůř jsem na tom byla já na WC, kde jsem stála se skříženýma nohama...uf8-o (viz poslední blog).

2 0
možnosti
MV

jeste aby se mi tak chtelo na poste...to uz by byla uplna katastrofa!

krasnej zbytek dne preju, Jitko

3 0
možnosti
Foto

To je jeden z důvodů, proč zatvrzele využívám poštovní pobočku ve čtvrti, ve které bydlím. Tam totiž ještě tohle šílenství s lístky s pořadovým číslem nedosáhlo. To, že při stání ve frontě, která se až těsně u přepážek rozděluje k jednotlivým přepážkám, zase prožiju jiná dobrodružství, je druhá mince téže strany.

5 0
možnosti
MJ

My máme tak netypickou (skoro vesnickou) poštu, že paní za okýnkem nedávno uložila nějaké babičce peníze do peněženky, a pak ji ještě vyvedla po schodech ven... ale dobrodružství zažíváme také různá, díky absurdnímu prodeji věcí a služeb, které na poštu nepatří. Za chvilku tam budou možná k dostání i vložky a mucholapky...R^:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,50
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik