Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Něžné. :-)

Jako vždy od firmy Marek & Valíček. R^

4 0
možnosti
Foto

souhlas a postřeh... Vám se tam, Marku, už nějaké ty ženy s kožíšky mihly , co? ve stravovacích zařízeních...;-D

moc pěkné:-)R^

0 0
možnosti
DP

Super - ostatně jako vždy, Děláte mi chutě, jsem zrovna pracovně v Oslu. Ne, že by nás tu trápili hladem, ale ta plznička...... Pěkné Vánoce všem.

0 0
možnosti
MV

v Oslu nemaj plznicku? proboha....co je to za narod?.... krasny dny preju, Dano

0 0
možnosti
DS

Marku, Vy vtisknete Ducha Vánoc všude ;-D. Připomnělo mi to období, kdy jsem s dcerkou navštěvovala vegetariánskou jídelnu. Ač mně osobně jídlo moc chutnalo a měli tam stále plno, všichni přítomní mi přišli příliš uspěchaní a ... bez energie i ducha... tomu Vánočnímu by tam, myslím, pšenka (no asi spíše jmelí) nekvetla. Hezký den přeji a požehnaný adventní čas.:-)

0 0
možnosti
MV

dekuju za prizen, Daso a taky vinsuju, at je predadventne prijemno!

0 0
možnosti
VK

Ježiš, to bylo tak ...romanticky vánoční?

Taky přeju moc krásné Vánoce a pište,Marku, moc se na váš blog vždycky těším!

1 0
možnosti
MV

bylo to takovy vlastne normalni setkani lidi, kteri se zrejme uz nikdy neuvidej....kouzlo? ja nevim. ale bavilo me to. dekuju za prizen a pekny dny preju

0 0
možnosti

jako obvykle přímo rozkošný, včetně zkrácení  původní délky okurky na polovinu.

0 0
možnosti
MV

dekuju, Jane. preju taky pekny pribehy!

0 0
možnosti
PS

Hrabal hadr....hezké svátky, PSýk.

1 0
možnosti
MV

Pavle, neni to rouhani?... ale diky. udelalo radost. i vam svatky tak, jaky by mely bejt - hezky, klidny, prijemny

0 0
možnosti
BT

skvělé, je to až pábitelské

2 0
možnosti
MV

jste se tu nejak v nazoru sesli, Bedrichu, s Pavlem Sykorou.... dekuju i Vam!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,57
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik