Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Tak dobrou chuť. Náhodou držková je vlastně dietní - kvalitní vývar, česnek, cibule, držky. Pokus se tam nedá metrák mouky, tak je to polívka prakticky zdravotní. Vaše klouby vám budou děkovat, tolik kolagenu z raf stravy rozhodně nedostanou. :)

1 0
možnosti
MV

takze teply useky muzou v nekterych momentech fungovat jako lekarny...a vyborny lekarny. to je dobre - bez receptu a zdravi primo do kloubu! Dano, mejte se fajnove a radostne a diky za cteni

0 0
možnosti
VF

Tak to by chtělo na "titulku". Karma jak ....

0 0
možnosti
MV

Vlasto, diky za zhodnoceni a preju stesti na nejakou fajnovou drzkovku v nasledujicich dnech!

0 0
možnosti
ZV

Už som sa síce dávno neozvala, ale zase Vás nominujem na blogera roku. Chcete, či nie.

0 0
možnosti
MV

Zuzko, sem si rikal, ze jste asi dala vale síti a uzivate jinych radosti. Moc rad vas zase "vidim" a za nominaci dekuju. Mejte se krasne, tak nejlip, jak to umite!

0 0
možnosti
Foto

Marku, jihnu a převaluju naprázdno! K večeři ji udělám, normálně.;-DR^

0 0
možnosti
MV

kristepane, drzkovka a jeste k tomu domaci...kam se hrabe vecer Oscaru! at chutna, Ivano

3 0
možnosti
Foto

Marku, dodatečně dobrou chuť... ačkoliv nic z toho nejim;-D...ale Aboridžince - na rozdíl od Špačků můžu. Hezký den Vám, Vašemu žlučníku a Vašim uším.

0 0
možnosti
MV

hezkej i Vam, Radko a dekuju za prizen!

0 0
možnosti
VK

Taky jsem byla na obědě- latte a hermelínovej chlebíček.Ale můj problém je to,že surfuju po netu a neposlouchám,co si kolem povídají.

0 0
možnosti
MV

to prece nejni zadnej problem - proste si uzivate jidlo po svym - a to je dobre! diky za cteni a preju fajn den

0 0
možnosti
JM

Jděte mi do paďous, s tímhle vším, když je jeden na dietě. Navíc je to tak čtivý, že od toho nedokážu odlézt. Je zvláštní, že nic z toho vlastně nemusím, já jsem spíš na libový masíčko, ale jak člověk dlouhodobě pobývá mimo Evropu, má ty chutě totálně vykolejený. Co bych dala za takovou Májku, kterou jsem za 12letý pobyt v Praze měla tak dvakrát (mimochodem, musela jsem si to vygooglit, má vizuální paměť mi nabídla jen ten divný Polívkův prst). Jako samozřejmě karma, ale tohle už mi děláte podruhý, příště už si váš blog čtu jen čerstvě najezená (a ne mrkví nebo sypáním pro slepice) :-)

3 0
možnosti
MV

a kam jste se, Jitko, ve svete zatoulala? diky za cteni a vzpominku na Majku (taky ji obcas vdechnu, i kdyz....nic nechutna tak, jako kdysi..., znate to!), preju fajnovy dny

0 0
možnosti
MV

v teplym useku o nic jinyho nejde, Romane

diky za cteni a mejte se dobre

1 0
možnosti

Marku, tak tenhle blog je výživný minimálně jak ta držkovka!;-D

Dobrý dezert po obědě polechtal bránici:-)

Jo, a jste mistr přirovnávání - to jsou faktys skvosty!

Díky za několik deka či kilo smíchu!V:-)R^

0 0
možnosti
MV

rado se stalo, Marie. a nejsem mistr, jen posloucham, co se kde sustne...krasnej den preju

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem Vám klikla nominaci. Třeba to letos bude na bednu!R^

0 0
možnosti
MV

Jeee, Sarko, zdravim! Hlavne aby na bednu nebyl celej tenhle rok vopice.... a diky, i kdyz vetsi diky za to, ze me ctete! krasnej den preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,25
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik