Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Jak praví klasik, "hlavní je zachovat klid, rozvahu a neztratit glanc"

Stížnosti žen na zdravotní a jiné problémy beru až tak od jejich 75 let věku, u chlapů od 70 ( chlapi, jak známo, vydrží méně).

To, že je nějaká dáma od 50 let v přechodu a chlap má problémy "vyššího středního věku" neznamená, že by to mělo být předmětem jejich sebelítosti a rozhovorů s okolím. Možná to zní tvrdě, ale problémy, o kterých člověk nemluví, jako by neexistovaly.

1 0
možnosti
MV

ja bych nerek, ze slo primarne o sebelitost, jak pisete, spis takovy konstatovani... ale za jedno s vam jsem v tom, ze clovek si nema stezovat - jedine az tehdy, kdyz rakev, do ktery ho soupnou, bude fakt nevkusna...

1 0
možnosti
FF

..no já klimaktérium zatím nemám, ale to, že mi zůstane víčko od okurek v ruce, mě také dost rozčiluje, zvlášť, když se pak okurky válejí v láku na podlaze;-D

3 1
možnosti
MV

když tak jako sklouznou, ze jo? no to nasštve...to jo

0 0
možnosti
DP

Bodejť by jí nebylo horko, když si nechá na hlavě čepici ve vytopené kavárně. :-) V mém dámsko-psím klubu podobná témata taky probíráme, ale spíš ve srandě. Náhodou, když mě čuba tuhle vyhnala ve tři ráno do parku, cpala se tam trávou a škrundala, jak bych byla vděčná za nával, aby mi bylo aspoň chvíli teplo.

2 0
možnosti
MV

nekdy bych navaly taky bral

1 0
možnosti
JB

A co se týče skvělých padesátnic? Mám brýle na blízko i na dálku, japonská naslouchátka - od 4 let neslyším po spále, umělé zuby - paradentoza od dětství náš souboj vyhrála, když mi bylo 42let, za sebou dvě operace na inkontinenci, málo úspěšné - 4 porody si vyžádaly daň, za dva týdny jdu na další, a koleno chabrus, jenže to počká až do penze, nemůžu dlouhodobě marodit kvůli práci. Jsem stejný ročník jako Madona. Chcete mě? Ptám se jako v krásném pořadu o pejscích a kočičkách. Hlavně humor!!!:-)))

11 0
možnosti
MV

japonska naslouchatka? tyyyyyy jo, vy umite zit a ne ze ne. mam strasne rad lidi s humorem, jaky mate Vy - a je mi burt, jestli je to chlap, nebo zenska! dekuju! a krasnej brezen preju. P.S. a "nedejte" se levne!!!

2 0
možnosti
JB

Je mi 58let a klimakterium mám v plné kráse! Jak já těm dámám rozumím!!! Jinak úžasně napsané, ta kožešinová byla pecka! Málem mi Molimedka nestačila!:-)))

5 0
možnosti
MV

a ja mam strasne rad lidi, co milujou humor a umej ho! diky za Vas. krasnej brezen preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, ;-D pleny... ženské si ještě přiznají... ale ... ale já to chápu u těch mužských...A jinak, některé ? ani ty změny na nich nepoznáte. Myslím si, že je to asi i trochu o stylu života do té padesátky... nevím... máte Vy to ale štěstí na typy;-DR^

1 0
možnosti
MV

v kavarnach...jinak kolem me padesatky jako lusk, ktery slovo "klimakterium" nabarvily srandou a resej lasku, jídlo, cestovani a dalsi radosti.... diky za prizen, Radko a krasnej brezen preju

1 0
možnosti
IV

Líbí se mi některé vaše blogy a už se těším, až napíšete nějaký o těch stepilých a úžasných padesátnicích plných života, které znám já. Už třeba jen proto, abyste posílil obecný obraz o této věkové kategorii směrem pozitivním, takže by se v něm mohlo uvidět ještě více žen, místo aby jaksi v souladu s davovou psychózou podléhaly - vědomě i nevědomě - obrazu stárnoucí, tloustnoucí protivné babice s návaly a v plenkách. Člověk taky často slyší a vidí to, co slyšet a vidět chce, že?

1 0
možnosti
MV

nekteri padesatnici (ja 52!) maj radi vrstevnice vic, nez kamaradky jejich vnucek... ale, uprimne, chlapi si na verejnosti nepoustej "hubu" na spacir s takovou lehkosti, jako to delaj zensky - to jsem uz odpozoroval. hned, ale opravdu HNED, jak se k dialogu dvou padesatniku o klimakteriu jejich milek dostanu, podam zpravu.... dekuju, ze me ctete a ze se neco libi - to mi udelalo v anginoidní posteli radost! fajnovej brezen preju

1 0
možnosti
LM

Můj muž zasluhuje svatozář :-) Já jsem v přechodu a dcera v pubertě. Představte si toho nebožáka uprostřed hormonálních bouří a tornád.

5 0
možnosti
MV

skvely je, Lucie, ze si nekdy uvedomime, jak jsme nesnesitelny a v zápeti i to, jak je fajn mit kolem sebe v takovejch chvilich pohodu...vam to vyslo! krasa. preju stejne krasnej brezen a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

Dokud budou vicka na okurkach utazeny, na velikosti plen nezalezi :-]

5 0
možnosti
MV

ANO! smeju se a diky za to - leze na me angina, tak micham coldrex se smichem od Vas a zazvorovym cajem s medem. preju fajnovej brezen, Kamilo

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik