Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Možná mě tady ukamenujete, ale já to vidím trošku jinak. Jasně, my ženy jsme v přechodu a jsme terčem mnoha rádoby vtipů a hlášek. Ale chlapi po padesátce nejsou žádné terno a nám ženám (když jsme teď takové přecitlivělé) častěji bouchnou saze. Pánové si totiž stále hrají na mistry světa, ale jsou unavenější, zapomínají, ledacos je bolí a proto jsou protivní. Pak třeba nezatáhnou víčko na sklenici, nechají půlden nedovřená dvířka od mrazáku, nevšimnou si, že vybryndali mléko z krabice, že nešli něco vyřídit atd. Ženskou to štve, nedůtklivý muž výtky těžce nese a je oheň na střeše, chyba je ovšem výhradně na straně ženy. Jsme v přechodu všechny kamarádky a doma to máme jak přes kopírák. Přírodu člověk neoklame, stárneme všichni, že pánové?

Jinak dávám karmu.

4 0
možnosti
MV

vsechno beru a vicka zatahuju, mliko nebryndam a vyrizovat musim....nechtel jsem zesmesnovat, to nedelam...jen zaznamenavam, jak zivot kolem me bezi....diky za karmu a krasnej brezen s utazenejma vickama preju!

4 0
možnosti
Foto

;-Dto sis zase pěkně sednul R^Při "kožešinové" jsem se rozesmála, u plenek mě ale smích přešel8-o

5 0
možnosti
MV
JN

Vtipně napsaná smutná záležitost. Zrovna mne něco takového postihuje (že by už?) a tak štěkám doma na kočky. Výčitky moc nemám, nebo ony mňoukají a tedy mi (doufám) nerozumí:-P

2 0
možnosti
MV

abyste se nedivila...Jano! krasnej brezen preju

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik