Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hustýýýý!!;-DR^

Ty si hovory mezi lidma nahráváš? jak si to všechno tak pamatuješ? A zvlášť tuhle šlichtu??;-D

0 0
možnosti
MV

uz jsem psal, ze rad varim a zeru, takze v tomhle oboru se na prijem dat nemusim prilis soustredit, nejak se mi to do hlavy uklada samo a co si budeme namlouvat, tak slozita ta slichta na pripravu nejni...

0 0
možnosti
Foto

Neudělalo se mi volno...a to nemám varlata. Nicméně karma za perfektně zpracovanou reportáž.

0 0
možnosti
MV

na nekterejch linkach by proste Dopravni podnik mel nabizet pytliky...

1 0
možnosti
Foto

Prokristapána!  To je horror... Ale máš, Marku, zásluhu na zaznamenání. Obdivuju tě, že sis to dokázal zapamatovat! R^

1 0
možnosti
MV

ja strasne rad zeru a este radsi varim. kdyby si povidali o chemii, pleteni svetru, drani peri, vysivkach nebo makroekonomice...tak bych byl ztracenej...ale tohle me fakt uchvatilo a vedel jsem, ze v zadni kapse kalhot ma pro pripad nehody par igelitaku na stellina vis co...

0 0
možnosti
DT

;-D To je ale opravdu hodně slaný dort. Okamžitě mě přešla chuť na každou jednu ingredienci, tak si dám k večeři asi jen holé kafe. R^:-)

0 0
možnosti
MV

ja jsem pozvanej na domaci burger veceri po navratu z Californie...prej samy emericky ingredience a pan kuchar je MISTR ve vareni, ackoliv jinak doktor...takze no holy kafe, but holy burger ́s.... krasnej vecer i vam, Dano

1 0
možnosti
Foto

R^Nebral bych to tak tragicky. Ty studeny kolinka sice nevim, nevim, ale klidne bych to vyzkousel. Kdyz Mozkova tvrdila, jak je to dobry, tak na tom mozna neco bude:-)

0 0
možnosti
MV

proboha...ve vsi ucte: kdybyste me nahodou chtel nekdy, Jene, pozvat na vami vyrobenou veceri - omluvim se treba z duvodu mozneho padu metoritu do mista vaseho bydleni. vono totiz....je minimum toho, co fakt nestrcim do huby - studeny testoviny jsou jednou casti toho minima...a voplacany majonezou?....tak to radsi zazvonim u Konvicky oblecenej v burce

2 0
možnosti
VI

V79l95a51s61t88a 56I15l76e38k

14. 4. 2016 15:14

velebnosti du blejt. Chtěl jsem napsat to o pejskovi a kočičce, ale Maruška mě zase předběhla. To jste si Marku fakt zapamatoval? já měl problém to sotva pochopit;-D

0 0
možnosti
MV

jsem vařič, nekdo slepuje letadylka, ja hazu veci do hrnce a krmim lidi..., postup slepovani letadylek bych si taky nepamatoval... diky za cteni a fajn den preju

0 0
možnosti
KL

no fuj, chudák oslavenec

0 0
možnosti
MV

von Milan nejni na sladky a tohle ma rad - jen ty burty uz musi mit loupany...

1 0
možnosti
IJ

tak já si ty vaše recepty na FB najdu a už se těším ...

0 0
možnosti
MV

doufam, ze nezklamou, Ivano, mozek nedelam, ale tak dvakrat rocne do huby kolecko turistaku strcim - ne ze ne...

0 0
možnosti

Tak jsem to dala, Marku!R^ Ale v půlce jsem myslela, že to vzdám. Je to něco jako když "kočička s pejskem vařila dort":-) Panebože, co ti lidi jsou schopní spatlat, a ještě tvrdit jak je to dobré8-o Ale je dobré vědět....Hlavně, že jsi přežil ten úder;-D

0 0
možnosti
MV

pokud je v narodu popularni chlapek, ktery lidem vnucuje misto jidla sra.ky, tak pak uslysime i takovy pribehy...Marie

0 0
možnosti
RE

Marku, díky za receptR^. Hned večer to ukážu Jaru. Ta strašně ráda zapejká brambory s něčím v troubě. No, já zas radši peču to kuře:-)

1 0
možnosti
MV

proboha...nastrouhanyho turistu s tavenakem? chceme fotky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik