Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ze mě by asi moc dobrej indián nebyl. Semínka nemusím, ale chleba s máslem, to je něco jinýho. Takovýho obyčejně poctivýho:-)

1 0
možnosti
MV

sem tam se to obycejny poctivy hodi prohodit necim aktualnim - vono to vlastne konec koncu tu obycejnou poctivost jen a jen potvrdi, Jene. mejte krasnej den a dobry napady na psani!!!!

0 0
možnosti
Foto

Jasně, všechno by se mělo číst a psát stejně. Marku, maminka má zase pravdu!;-D

0 0
možnosti
MV

richtig, taky se nectu Waldemar, kdyz se jmenuju Marek, ze jo, Jitko Jitko! fajnovej den preju

0 0
možnosti
Foto

A když se ta semínka přepasírují třebas přes argentinského býčka, to je potom panečku energie!

A vůbec, myslím, že jsem tě zapomněla pozdravovat od své maminky.

2 0
možnosti
MV

to budu muset prubnout, Heleno

pozdravy vyrizeny nebyly, ale ted udelaly stejnou radost, jako by vyrizeny byly - moc dekuju a ze zdravim zpatky. a vrele. krasnej den preju!

1 0
možnosti
Foto

Já teda nevím, ale chia semínka nemaj žádnou chuť. Pročež mám ze semínek nejradši pistácie. Solený. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Ale napsal jsi to moc hezky, Marku - souhlasím ale s maminkou!

0 0
možnosti
Foto

;-DJó, ta je v módě, Salvia hispanica, pardon nedalo mi to. Prý skvělý zdroj železa, ale v množství, jaké nejspíš nesníte.;-) Dávám si je do müsli.

0 0
možnosti
MV

denne tak lzici davam bobtnat - salvej, ano - taky jsem si zjistoval. no a k tomu zelezu: krome chia snim denne 4 priborovy vidlicky a 3 lzice na polivku - to by melo denni prisun zeleza zajistit, Klaro! mejte se fajnovej a dekuju za cteni

1 0
možnosti
RE

Pche!! Já mám 118!! Dneska mi to řekli na plicnim a já se uklidnil, že bych všechny plešatý Indiány přetlačil...:-)

Jinak karma za to ,,zaplužený rádlo netaktnosti," to by nevymyslel ani Remarque:-)

2 0
možnosti
DV

D16a87v59i58d 60V65l44k

10. 5. 2016 19:08

Chachá střízlíku já 123;-D;-D;-D;-D.

2 0
možnosti
MM

Marku, tak jsem si s radostí zarezervovala dvě místečka na vaše další počteníčko a bohužel, už dnes vím, že jsem odvolána mimo Prahu a to mě teda pěkně štve, ale doufám, že bude repete...tak jenom info, že moje radostně plánovaná účast nebyly kecy v kleci...:-/

1 0
možnosti
MV

planujeme v divadelni kavarne pod Palmovou, Marcelo, cteni jednou mesicne...uvidime ale, jak dopadne tohle druhy...doufam, ze bude lidi zase bavit - a ja vam verim...hele, uz sem se naucil - vsechno ma bejt az tehdy, kdy to ma bejt, takze zadny strachy, my se jednou potkame! krasnej den preju a diky za prizen

1 0
možnosti
VI

V71l13a38s37t55a 33I64l27e60k

10. 5. 2016 15:57

;-D máma má vždycky pravdu, Marku!

1 0
možnosti
MV

máma a ovčí babička eště! diky za cteni, Vlasto

0 0
možnosti
Foto

čijé ste, semínka, čijé? kdo vás tu zanechaáál ....a já vás zobat nemusím;-D

jsem prostě nějak přízemní.... občas si u kamarádky zobnu slunečnicový...ale že bych to zaměnila za spoustu jiných radostí na talíři?...je to se mnou zlý, obyčejná neindiánská Polskoukrajinskočeška, jak poleno...

zdravím,Marku:-)

2 0
možnosti
RE

Jó, slunečnicový, pražený, solený z Lidlu! To se jim fakt povedlo:-)

Radko, v tom tvém jménu tuším i další lokalitu víc na sever, město až skoro u Dánska!!:-)

2 0
možnosti
DS

Marku, krásný:-). chia semínka (nejen ta) ve své snídaňové mističce mám moc ráda. Tvou maminku a její názory prostě "žeru". A genetický mišuňg jsem taktéž, dědeček nám do krve zanesl Avary. To je vtipné především u synka, bo má nordické rysy po tatínkovi a šikmé oči po mně ;-D (on šedomodré). Měj se krásně.

1 0
možnosti
MV

ja mam mixly lidi rad. moc rad. za ty leta jsem uz prisel na to, ze je v nich trochu pokora a hodne odvahy. povahove jsou namixovany jinak, nez vsechny ty "echt cisty rasy" - a to nemyslim hanlive, jen - abych specifikoval proc ty rozdily vidim. uzivejte snidani, Daso, ty jsou z jidel nejlepsi - teda, aspon ja to tak mam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik