Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D díky a na mostě budu dávat bacha na racky, co kdyby si náhodou někde parkoval a byla tam zase paní ;-)

1 0
možnosti
MV

slibuju, ze si pred kazdym odjezdem odskocim!

1 0
možnosti
Foto

Ty mě jednou budeš mít na svědomí, Máro! ;-D Nejenže jsem živě viděla tebe, ale i ty racky, co se pokadili v letu! Chápu, že tvůj urobol je spíš k politování, ale smála jsem se jako blázen! Sorry!!!!

2 0
možnosti
MV

ja se taky smal - pak! fajnovej den, Sarko

0 0
možnosti
MT

Vy máte těch historek s čůráním celkem nepřeberně, co? Bacha na prostatu...;-) U těchhle historek si vždycky vzpomenu na jednu legendární, kterak jeden pán, takto diplomat, oděn v bílém obleku, uvíznul cestou na nějakou recepci snad v México City či tam někde v zácpě zcela uprostřed mnohaproudé komunikace. Zácpa byla pouze mimo prostory jeho vozu, uvnitř tomu bylo naopak...

P.S. Skromná technická - zavyla, ne zavila...

0 0
možnosti
MV

za políček děkuju a upravuju....někdy to prostě uletí. pardon

a ano...s rostoucim vekem se nektere pribehy vraci ve vyssi frekvenci

krasnej den preju

0 0
možnosti
Foto

R^Uf, to se mi ulevilo;-D

3 0
možnosti
JB

Jo, jeden můj známý to má tak, že když musí, tak teď hned nebo bude mokrej. Na dálnici čůrá do petky. Naprosto chápu prekérní situaci, já byla na dálnici přičaplá za dodávkou a šprýmař šofér od nás z podniku popojel. Taky vtipný!;-O

1 0
možnosti
MV

v takovy chvili je ujizdejici auto lidem fakt u zadku...

0 0
možnosti
Foto

V takové "složité" chvíli má každá vteřina nekonečnou délku... Čas je vážně relativní ;-)

Hezký čtvrtek, Marku

1 0
možnosti
MV

vterina v tu chvili = 100 rokum tenze!

0 0
možnosti
Foto

;-DHlavně, že bylo kam. My ženské to máme poněkud horší. Leda se pohybovat s dlouhou sukní a naostro. A čůrat nenápadně.

3 0
možnosti
MV

v dlouhy sukni je to teda rozhodne napadny min, nez u kminku, Ludmilo...

fajn den preju a diky za prizen

0 0
možnosti

Marku,, tak dneska jsem myslela, že to nedám;-D Začalo to lovkyní lebek, pokračovalo pokaděnými racky, a jistila to stará koťátka v zástěře z Jitexu. Ale smíchy mám vytřepaný vynikající oběd - smažené králičí stehno:-) No, nic - aspoň budu lépe trávit;-DR^

2 0
možnosti
MV

stehna lovkyne lebek nezahlednuta! ale kralici bych primo vdechnul!!!

rad jsem pobavil, Jitko

fajn den preju

1 0
možnosti
Foto

Já na to musím napsat:..no ty woe, bezvadný!!;-DR^

2 0
možnosti
MV

bezvadnej byl ten moment ulevy, Sarko!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik