Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Napřed jsem si myslel, že se ten kluk chce jednou stát projekt manažerem a trénuje to správné mlžení už od malička. Ale pak mi došlo, že třeba něco doopravdy ví;-D:-)

0 0
možnosti
MV

na projektovyho manazera je Emil moc mazanej! a ví...

0 0
možnosti

...moc hezké, na víkend. Jen jestli je to jen Emilova fantazie....snad.

Marku, hezký víkend ti přeji! :-)R^

0 0
možnosti
MV

tuhle uvahu nechme nebi! peknej vikend preju

1 0
možnosti
ND

Krásně jsem si početla, poezie sama...

0 0
možnosti
MV

tak to jsem fakt rad, Nado

mejte se poeticky i dál...

0 0
možnosti
Foto

:-)R^:-)tohle já moc ráda.

Krásný víkend, Marku.

0 0
možnosti
MV

já taky, takový ty obyčejnosti

fajnovej vikend preju

p.s. odpovedel jsem do "seminek"

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik