Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jó, s dámami je občas sranda;-D:-)

1 0
možnosti
MV

dokud nezacnou strouhat mejdlo a zit az prilis bionatur kosmonauticky!, Jane

1 0
možnosti
VF

Vy snad slyšíte, jak mně telefonuje jedna moje známá.

Já pronáším takové neutrální hmmm, jo aha.....

Občas na důkaz zájmu pronesu - počkej, to je ještě ten dnešní sen, nebo se ti to opravdu stalo v Kaufu.

Ona se potřebuje vypovídat, ale není to pro mě ztráta času. Já při tom telefonu stihnu číst diskuse na internetu, nebo se hraji s vnučkami, i nádobí stihnu umýt.

Strouhaný mejdlo nee, radši předepírám.....:-)

0 0
možnosti
MV

nekdy se toho za dlouhych monodialogu pres mobil da stihnout, Vero...

diky za prizen a fajn dny preju

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Marku... Za přiblížení atmosféry Náplavky, ne nepodobné té na Jiřáku... Jen na Jiřáku je asi o něco poetičtěji(z mého úhlu pohledu)... A také díky za "delfína" ;-D Konečně vím, jako co si většinu svého života připadám ;-)

Vám přeji pěkné úterý..

0 0
možnosti
MV

zdravim Delfina a taky preju fajnovy utery

p.s. u reky je u reky, malo platny...kazdej hajime to svoje nakupovani - kdyz uz na nej teda musime

0 0
možnosti
PJ

my chlapi prostě ženskejm nedokážeme rozumět a ony to nedokážou pochopit...

0 0
možnosti
MV

rozumět jim dokazeme, ale pochopit to je nekdy tezky

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik