Diskuse

Jsem marnivej

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Wifina ve vlaku, no... Blbý je to, že je uvnitř mizernej i mobilní signál, takže přenosnej modem je vcelku na nic... Nehtíky s plísní? Dokud neopadávají, ustojím... Naštěstí dlouhé cesty veřejnou dopravou zas tak často neabsolvujeme, že? Jo a marniví jsme všichni!

1 0
možnosti
MV

ty deti...to bylo nejkrasnehorsi! plesnivy nehty a wi-fi co nefrci ozelim a jinak me to teda bavilo (az na ten hic), cestoval bych imrvere - pravda - treba i po jinejch kontinentech - ale nejak se zacit musi..., Klaro. fajn dny preju

1 0
možnosti
Foto

Marek a mé milované středoškolské Brno:-) díky za zážitek na skle... nebyla jsem, ale ťapu si to jako na skle s Váma, ty místa...

Bych z toho pocitu zprostředkovaného upřímnými slovy mladíka v dámské toaletě vyšla mnohem dál... BB, CC, M. Monroe... MM-Marnivej Marek...

někdo to ...( jak vidno bylo.).. rád marnivé;-)R^

2 0
možnosti
MV

no vidite, Radko, MM - asi si udelam logo!

diky za cteni a fajn ctvrtek preju

1 0
možnosti
Foto

Kdyz vlak nejede, misto Lokomotiv y meli zkusit vymenit taky ty sloupy co se nechteli rozhybat.

Diky za prochazku po Brne, je mi po nem smutno.

0 0
možnosti
MV

vyjedte na vejlet! je to kousek a klimatizace ve vagonu se dvakrat za sebou nepos...., to je statisticky dokazany!

rad jsem Vam, Kamilo, Brno naserviroval, aniz bych vedel, ze jste tak velky kamosi - nedivim se ale

0 0
možnosti
LK

Tak ještě jednou děkuji za včerejší večer. Chvílemi jsem litovala, že Vás mám tak načteného, ale máte velké charisma a Vaše příběhy jsou naživo ještě lepší než na skle. Klidně můžete být marnivej, máte na co... A do Brna se zase někdy zastavte, diskuze se čtenáři nebo posluchači pro Vás budou určitě inspirující. ;-) Pěkný den Vám přeji.

0 0
možnosti
Foto

A která jste byla? :-)Mám nějaké fotky, kam je poslat?

0 0
možnosti
RE

Ještě, že ,,něizmeňáli mašínu za vódku!!"

A strejdóóó, co je to ta Wifííí??!

Marku, kdysi jsem jel poprvé v životě na vodu a tak mě to dostalo, že jsem začal všechny přesvědčovat, aby jezdili taky na vodu, že je to báječný. Snil jsem o tom, že po řekách pojedou tisíce lodí a všichni se konečně budou mít rádi.

No, a teď mám ten pocit, že tohle, posledně psané, nastane díky tvým blogům!!!:-)R^R^

0 0
možnosti
PS

Jako vždy dobrý...ale děti vískaly....koho,toho pejska wi-fi ,kterej tam vlastně nebyl :-)

0 0
možnosti
MV

děti vískaly, jako že nebyly zticha...kde je chyba?

wi-fi ma s pejskem spolecnyho jen to, ze si moje mama myslela, ze jde o psi jmeno

diky za cteni

1 0
možnosti
DV

D83a32v82i86d 20V12l12k

25. 5. 2016 13:05

Seš marnivej a máš být proč a to je důležitý, Machr totiž nemusí dělat Machra on jím je. Bylo to príma a pohrávám si s myšlenkou, že bychom si mohli společný čtení stříhnout v Uherském Hradišti rád bych si to taky zkusil. Ty jako protřelá celebrita a já jako místní naturščik. V míru a přátelství, ale musel by jsi tu přespat, protože bychom trošku intelektuálně zapařili. Do Starého Města, což je 0 kilometrů od UH jede Student agency z Prahy přímý vlak.

2 0
možnosti
MV

mužsky sou tu od toho, Davide, aby vyzvam necelili, ale aby je elegantne bourali...videl bych to na leto!

a naturscik si - proto mi ladis - ale v psani jsi mistr, to uz vi dost lidi a ja se jen opakuju

p.s. a do sklipku jedine s naturscikem, ja vino prd poznam (klidne to priznam), ale mit pruvodce....boze, to bude noc a den a noc a den! v lete! tesim

2 0
možnosti
Foto

Proč jen nejsem z Brna, když jsem zrovna byla ve Znojmě, když bylo čtení na Palmovce? :-) Tak snad příště... Dík tedy aspoň za hezky naladěnou reportáž s katastrofickymi prvky. Jsi marnivej, no a co? To je přece každej chlap. Navíc Ty k tomu máš vysoce tvůrčí důvody, Marku!!

0 0
možnosti
MV

Sarko, vsechno bude az na to bude ta spravna doba. Tak to je a je to tak dobre. Kdy ja bych si pomyslel, ze budu cist lidem v Brne zapisy o mym ziti v kavarne Divna pani....

diky za cteni a mej fajnove

dalsi cteni se chysta...tak to mozna klapne!

0 0
možnosti
DP

Jo v Brně mě málem přejela tramvaj, protože tam jezdí po pěší zóně ( nebo jsem si aspoň myslela, že to pěší zóna je). Dejte vědět, až zase někam pojedete, vyberu si jiný spoj. ;-D Ale jste statečnej, já už bych vystupovala u těch bosejch nohou.

0 0
možnosti
MV

jj, brnska pesi zona je takova mesaliance mezi lidma a technikou...

dekuju, ze me ctete, Dano a dam vedet, az se zase neco cteciho upece

krasny dny preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik