Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

My měli doma kamna Klubky a na jejich víku mamka rozpékala jablíčka. Ta bývala kyselá a trpká, ale nám chutnala pro tu vůni. Po té vůni se stýská mně. A díky za okna s otevřenými hubami! Já pořád, co mi to připomíná - jasně - otevřenou hubu!!! R^

0 0
možnosti
MV

Klubky, takovej oválek, ze jo? Na nich se u nas nic nepeklo - ale dobrej napad. Dekuj za cteni, Jindrisko a mejte se fajnove!

0 0
možnosti
JP

J97a20n 57P79a87l44l56a38s

27. 7. 2016 23:18

Dobrý večer, když děda v 60. letech stavěl chatu, babička na venkovním ohništi zvládla úžasné meruňkové knedlíky pro 5 lidí. Nejbližší pitná voda byla v lesní studánce, kam jsem chodil s kýblem.

Vzpomínáme!

0 0
možnosti
MV

a je to prijemny, ze jo, Jene? vzpominejte dal - dela to dobre!

krasnej den preju

0 0
možnosti
MV

jenom zapisuju, Jirko, ale jsem rad, ze se libi

krasnej zbytek cervence preju

0 0
možnosti
Foto

Touhle dobou před XXX lety jsme u babičky na Vysočině chodili ́o houbách ́, cákali se v rybníce nebo vyráběli v mlýnku na maso rybízovou marmeládu. V ́setnici ́ bylo vždycky zima jak v morně a to nejenom po svaté Anně, ale pod duchnou těžkou jak pytel mouky bylo hezky teplo... Díky za krásný vzpomínky.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

H21a13n69a 17V29l78k55o17v98á

27. 7. 2016 19:47

My jsme teď u tchyně na Vysočině a už 20 let s udivením poslouchám něco, co skutečně jinde neuslyšíte: "Dělali jsme vo houbech". Jako že zpracovávali houby. Dneska jsme donesli jen 4 babky a jeden "podhříbek".:-)

0 0
možnosti
FV

Hezký, Marku. Mám podobné vzpomínky. Umíte dobře psát.

A miluju ta stará slůvka - vajdlink, žufánek a tak...

Hrozně mě mrzí, že jsem jich spoustu zapomněl. Občas pomohou staré filmy, ale chtělo by to nějaký slovník. :-)

0 0
možnosti
MV

Frantisku, musime je pouzivat prave proto, aby nezapadla.

A jsem rad, ze se moje psani libi. Dekuju. Mejte fajnovy dny!

0 0
možnosti

Nikdy nezapomenu na svoje letní prázdniny strávený u babičky a dědy u nás na vsi..byla jsem maximálně 14 dní na táboře a pak jen u nich ..mám tolik vzpomínek, že by z nich mohl být seriál na pokračování! ;-D

Díky za hezký vzpomínání :-)R^

0 0
možnosti
MV

tak zacni, Mirko....dej to pekne vzpominkove!

0 0
možnosti
PK

P45a68v22e43l 14K81h58a32i75l

27. 7. 2016 17:45

Nadhera, privolalo mi to obdobne krasne vzpominky, dekuji! :-)

0 0
možnosti
MV

tak to sem fakt moc rad! pustte vzpominky jeste dal - je to prijemny

dekuju za cteni a fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, krásně jste to napsal. Já měl babičku Aničku, měl jsem ji moc rád:-)

0 0
možnosti
MV

moje byla Lidka - tak ji rikala jeji maminka, kterou jeste poradne pamatuju, protoze se dozila bez mesice 100 let! Jene, mejte se prazdninove a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

H64a39n34a 39V60l97k69o37v32á

27. 7. 2016 13:17

Taky si rozpíkám rohlíky. Mé děti jsou natolik fajnové, že jim ty rozpečené nepřijdou dost čerstvé (...) Ovšem když dostaneme v hospodě k žebrům rozpečený chleba, olizují se až za ušima.

0 0
možnosti
MV

pardon, Hanko, hlupaci...takova dobrota! dekuju za cteni a fajnovy chladna z rana preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik