Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vychrtle ;-D;-D;-D

Nekdy je fakt lepsi pocitat mouchy nez kupovat drahy maslo a divat se na odbarveny pany. Letosek je u nas divny, malo hmyzich potvor nam zneprijemnuje zivot.

1 0
možnosti
MV

akademik Vychrtle, Kamilo

budte za to malo vdecna! tady krouzej kolem dokola jako supy, skoro v hejnech...ze by se uz houfovali a chystali na jih? dnesni pocasi tomu napovida...

1 0
možnosti
PM

V FM, u nás na kopcu, jsou muchy v normálu. Co nám vlétne do baráku, vychytají kočky a moje nejmilejší (má velice šikovné ruky). A ty co přežijou do večera, vyženeme takovou domácí hrou s vypínači světla. Muchy totiž létají za světlem, takže je ze zhasnuté ložnice snadno vylákáme světlem do vedlejší místnosti. Zkuste to.

2 0
možnosti
MV

vyzkousim, Petre, to vypada na nobelovku....

krasny dny a malo tleskani preju

1 0
možnosti
DP

V Praze jsou akorát masařky, jsou sice hnusný, ale není jich moc A na Vysočině, kam jezdím na víkend, jsou hovada, to je nějaká místní specialita, komárů ani much moc není. Vychrtle R^

3 0
možnosti
MV

par hovad je kolem taky, ale chodej po dvou nohach - zatim nelitaj, Dano

fajnovy dny preju

2 0
možnosti
MV

nejdriv jsem cet: mouchy jako svina

sem si predstavoval, jak dopadne stůl, kdyz na nej dosednou...

ta moje fantazie

Jitko...krasno mej!

2 0
možnosti
DS

Marku, docela dobrý. Jsme teď u rodičů, do pokje nám sem tam vlítne sršeň, ale s mouchama dobrý. A doma jakbysmet. Jestli je vychytají zvenčí ptáčci, co se usídlili pod podbitím anebo kočka, která je neúnavně chytá doma, nevím, ale fakt docela dobrý. Hele a takový ten "muší gril" by u vás nepomohl? Víš co myslím? Ve velkém provedení ho mají v restauracích, už jsou dostupná i velikosti domácí. Držím palce, aby to brzy přešlo :-)

0 0
možnosti
MV

muší gril me vydesil...oni to nekde jedí????

doufam, ze chcípnou zimou...

krasny dny preju a radost z behani at se nasobi!

1 0
možnosti
Foto

:-)tak, mouchy moc neřeším. Ale mucholapky, Marku, toť mě dětství u babičky...

Co se jmen týká, mám toho víc, ale v testu při dějinách umění ověřovaný můj německý renesanční miláček grafik a malíř Albrecht Dealer asi vede;-D

R^ a ten palec patří i za Tak si to poplivej...protože. Protože nostalgie a hledání v českém drátěném rozhlase oblíbeného Kolotoče a ...zprávy o tom, jak to má dneska Praha Vrané... A já sedim na gauči a skládám si kostky paní Kvěchové...

3 0
možnosti
MV

Albrecht Dealer je nejvíc!

a dekuju za palec k poplivani...znas me, ja sem takovej "nostalgickej"

krasnou druhou polovinu prazdnin preju - trosku teplejsi - jestli bych si teda moh prat i ja...

2 0
možnosti

Marku, to jste mi zase s mámou polechtali bránici!!! ;-D;-D;-D

toto téma mi připomnělo jednu příhodu, kterou mi vyprávěla moje máma, když byla mladá a bydlela na malém městě... jeden člen MNV hlásil do rozhlasu co dnes hraje kino. Neuměl jazyky a tak četl:" Kino hraje mám zelleny touche..nepatří tam mouchy, sakra??? A co je to vůbec za blbost?!" no, dovedeš si představit ten poprask!;-D

my mouchy neradi, tak k nám nelítají:-P

jo a v sobotu jsme vezli Anežku do Brandýsku na tábor a jeli jsme přes Středokluky, zaujal mě krásný dům naproti koupališti, tam bych si vás tak nějak tipla..trefila jsem se?:-)

měj se fajn;-)

2 0
možnosti
MV

"mam zelený touche" je bomba!

a ano, je to ten dum

krasnej den preju

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, je. Ani Mucha by je všechny nestačil namalovat:-)

0 0
možnosti
MV

a co teprve Munch...Jene

fajnove se mejte

1 0
možnosti
JN

U nás je jich, Marku, jako much!

0 0
možnosti
MV

skoda, Jano, ze namej jepici zivot, co?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik