Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

Marku,až mi slzy hrkly..vlastně to bude zejtra 42 let,co mne vedla mamka do školy, do Kašičky. (I.třída) ...budu muset prohrábnout krabici s fotkami...díky...R^ a pozdravujte paní Zorku.

4 0
možnosti
MV

no to jsem zvedavej, co novyho objevite, Sarko... fajnovy prehrabovani preju

1 0
možnosti
Foto

Jen si stěžuj, já měla i krepsilonový punčocháče! ;-(;-(;-DA krimplenový šatičky!

3 0
možnosti
ŠM

tak to naše matky nakupovaly u stejnech prodejců ;-D

1 0
možnosti
EG

A o tom to je R^ A to "postiskání" s mámou jako oboustranný čtyřicetiletý sirotek Vám zdravě závidím. Krásný den :-)

3 0
možnosti
MV

Evo, mamu a tatu porad mam - diky bohu - ale babicku, kterou uz drahne let ne, objimam i tak co to jde...

funguje to, zkuste

dekuju za cteni a krasnej den preju

1 0
možnosti
Foto

R^Marku, to je krásný. Už je to strašně dávno. Já měl v první třídě pro změnu takovou rádiovku s anténkou. teda měli jsme ji skoro všichni kluci, ale nikdo z nás ji nechtěl nosit, abychom nebyli za zmrzlíky:-);-D

1 0
možnosti
Foto

K63a23r32e32l 26M38á44d84l24e

31. 8. 2016 10:04

Drsnej chlap si musel co nejdřív vybojovat, že do školy trefí sám bez doprovodu a schování pokrývky hlavy do aktovky ještě na schodišti před vylezením z baráku bylo naprostou nutností.

3 0
možnosti
RH

Moc pěkný, děkuju! Ještě klika, že když jsem dočetl až k vidlím, hrnek s kafem už stál zpět na stole R^:-)

1 0
možnosti
MV

rado se stalo, Radku...takovej ten konec prazdnin v dospelosti, kdy vam nekdo hodi pripominku detstvi...a klidny dopiti kafe preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik