Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

celej srpen zánět dutin a vysvobozující nudle jak madla asijskejch mostů ne a ne přijít... a pak na sčucha do města chytrých přijede Madla, tedy Magda nejlepšíblogová, doveze mi Coldrex , kterej jsem vživotě neměla a ...dobrý...takže paní Zorině říct, že já už ufrancouzákovaná smrtí a anděl života že coldrek.

1 0
možnosti
MM

Teda kucíí, vy dneska perlíte...myšleno David x MarekR^;-D

0 0
možnosti
MV

ja spis bublam nudlema

0 0
možnosti
Foto

tak se zmuž, chlape a lemtej ten zázvor! Máma má pravdu!

2 0
možnosti
MV

lemtal sem a vyplatilo se, Zuzko

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to je od mamky ten spravny zpusob harmonizace, Marku. A hlavne, at je brzy lip:-)

1 0
možnosti
MH

Tedy, Marku, listopadové Finsko v té zaplněné jurtě a smrt, která je Vaší milenkou... Mne dostalo a zároveň zdvihlo bojovou morálku. Vím, že máte rád teplo a slunko, takže podzimní plískavice pro Vás nic moc, ale Zorina má s tím zázvorem pravdu ;-) Také J.S radí dobře ten čaj z Tater R^

Přiznávám, že od úterka jste mojí alternativní meducínkou Vy, tedy ona Vámi zapsaná písmenka a smysl pro humor.. Tak ať je brzy lépjeji

2 0
možnosti
MV

Mirko, zdravim. moje pismena mozna jo, ale ja rozhodne jako meducina fungovat nemuzu. to by bylo stejny, jako chtit po Eskymacce ukazku jejich plavek. tak at je lip i Vam, at resite cokolivjek... a diky za cteni

0 0
možnosti
JS

Marku, Vy perlíte i v "ohrožení" ;-D

Ale mám pro Vás tip - chilli, med, Tatranský čaj a zalít horkou vodou a na hladinku položit lžičku másla. Pomĕr Tatranského čaje s vodou - cca půl litru vody, cca 1-2dcl Tatratea, lžiček medu podle chuti, chilli co snesete. A to máslo je tam proto, aby to lépe klouzalo do krku ;-) Můj vlastní recepis.

P.S.: pokud se chlap léčí sám, trvá to dýl, ale líp si to užije, když ho kuryruje ženská, musí se držet uzdravovacího harmonogramu a snáší to hůř ;-)

0 0
možnosti
MV

trosku slozity, ale snad to dam dohromady, az nekde zahlednu tatransky caj. a libi se mi ten vas posledni odstavec. moc.

diky za cteni a fajnovej vikend preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik