Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Wow! Úterní erotické ́retro ́ odpoledne!:-):-):-) No, dnešní středoškoláci jsou už na trošku jinším ́levelu ́, ale my starší rádi zavzpomínáme na Lásku z pasáže, atd. atd.

P.S.: Co angína?

1 0
možnosti
MV

angina vodesla, nudle zatim zustavaji na byte se mnou - diky za optani

krasnej den preju

0 0
možnosti
Foto

Jejda, já bych tak šla do kina! Ale tak nějak tuším, že by bylo kolem mě pusto;-D

1 0
možnosti
MV

no to si teda nemyslim! diky, Jitko, za cteni

0 0
možnosti
Foto

J48a49n 75P54r34a28ž88á47k

11. 10. 2016 16:05

R^To byly krasny casu, Marku, ze? Kdepak je jim dnes konec?:-)

3 0
možnosti
MV

zaparkovany v hlava, Jene

fajn utery preju a diky za cteni

3 0
možnosti
RE

Marku, nám tam hrálo ,,Iron man" One way Ticket by asdi letělo...R^:-)

0 0
možnosti
MV

chodil jsem na ekonomku....ve tride 30 holek a 9 kluku...

1 0
možnosti
Foto

První nesmělé souboje s dámskými podprsenkami a to objevitelské napětí... najdu tam to, co jsem do té doby znal jen z fotek v časopisech? A jaké to bude? Až vytrénování grifu jak ty roztomilé bambulky osvobodit z jejich zajetí, pomohlo, ale vedla k němu nelehká cesta. Zejména když bylo z mnoha důvodů možné použít jen jednu ruku (ta druhá držela ruku dívky).

1 0
možnosti
MV

ta druha se nikoho nedrzela, ta byla celou dobu v kreci a kdyz jsem sel z rande domu, tak jsem kulhal, protoze svaly se v tom divnym sede v kine dostaly do uplne jinejch poloh!!!

2 0
možnosti
JS

Marku, nemyslete si, ona taková první podprsenka je taky "pocuc", když se do ní poprvé soukáte ;-)R^R^

0 0
možnosti
MV

"pocuc" je souvislosti v s podprsenkou fakt navysost vhodny slovni spojeni. bravo!

a diky za cteni, Jano

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik