Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J32a96n 29P56r15a53ž46á54k

17. 10. 2016 16:58

R^Marku, krome tetrisu by se tez hodil sokoban. Nezbytny pri rozmistovani veci na nove adrese;-D:-)

1 0
možnosti
MV

co je to za zkratku, Jene?

0 0
možnosti
RE

Jo, díky mojí mámě, která mj. říká taky hojně "mrdnik" jsem musel všechen ten "poctivej" nábytek, co zbyl po babičce tahat za sebou všude, kam jsem šel. Když jsem měl pocit, že už na to zapomněla, rozdal jsem to po kamarádech a teď už se stěhuju jako správný "mladý pán" jen s kytarou, lyžema a spacákem:-)

1 0
možnosti
JS

R^:-):-) Marku, tuhle hru "škatulata hejbejte se", jsem ve svém životě absolvovala cca pětadvacetkrát ;-) a to ne, že by mě to bavilo...

Takže R^R^R^ držím palce ať dobře zregenerujete síly a v novém se zabydlíte v krátkém čase :-)

0 0
možnosti
MV

no to by teda bylo hodne divny hobby...

uz se to kolem me zacina podobat normalnimu domovu. zacina...

diky za cteni, Jano a fajn vecer preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik