Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klid, to je jen pigmentová skvrna:-) Mně se zas kudrnatí vlasy (a měla jsem je doteď rovný jak špagety). Prý budu brzy v přechodu. A to potěší!

0 0
možnosti
MV

tak to ja uz mam, vzhledem k nepokryvu hlavu, andropauzu za sebou uz na vojne...

0 0
možnosti
Foto

Už mockrát jsem slyšela od studentů dobrou hlášku (mezi jinými), že Hemingway byl strašně starý - zemřel v 62 letech. Tak to jste vlastně ještě strašně mladý, čeká Vás plodná literární dráha, atd. No, raději si negooglete Vrchlickýho, který o sobě sám tvrdil, že již je "starý kmet".

Přeju hezký den a na fleky se vykašlejte, and keep smiling!:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

ja to tak, Pavlo, delam. nebo spis - snazim se o to. ale flek me proste prekvapil!

krasny dny preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^Tak, jak jsem trpela, kdyz mi prestalo byt -nact a zacalo mi byt dva-cet a ja jsem se citila na sto, se uz urcite opakovat nebude ;-D

0 0
možnosti
MV

bude/nebude - s tim nic nenadelame, Kamilo

fajn dny preju

0 0
možnosti
PP

Sice asi s předstihem, ale všechno nejlepší! Hodně zdraví a radosti a hodně telefonátů s maminkou! :-) A málo fleků a chlupů ;-)

0 0
možnosti
MV

ja az ne "helouvín", ale letos jste rozhodne prvnim gratulantem, Pavlo

dekuju!

0 0
možnosti
VF

Mladíku, to chce klid.

Stáří je fajn, ale musíte si naň ještě zhruba dvacet let počkat.;-D

3 0
možnosti
Foto

Marku, máma dovede vždycky potěšit, což?;-D

0 0
možnosti
MV

od toho si me porodila, Jitko...

0 0
možnosti
Foto

J36a82n 22P23r62a75ž55á87k

26. 10. 2016 11:07

R^Marku, hlavu vzhůru. Když Vám bude třiapadesát, tak si budete muset ještě nějaký ten rok počkat. Ten pravý život totiž začíná až v šedesátce:-);-D

4 0
možnosti
MV

hlavu vzhuru mam kazdy rano a do sedesatky uz dohlidnu...a pak uz jen 5 let a bude!!!!

1 0
možnosti
JS

R^R^R^;-D maminka je Boží Žena ;-)

1 0
možnosti
MV

v tom pripade jsem, Jano, potomek Boha...s tim uz by se dalo neco delat.

fajnovy dny preju a diky za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik