Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

R^Ostrov Dětství-zavonělo mi to vzpomínkou na břehy toho ostrova. Studánky hlubáňky nezkalené, tam někde u pramene ...))) Díky

0 0
možnosti
MV

to sem rad, ze se libilo, Zuzko

0 0
možnosti
MH

Tedy Marku... Sice je jasná obloha, neprší, ale nějak mi zvlhly oči... Mám kamarádku, hezky řečeno, vyššího středního věku a ta pro změnu háčkuje. A revma tedy nemá a drsné dlaně nejspíše taktéž ne;-) Ale prostě nedokáže jen tak nečinně sedět. Třeba uháčkovala betlém s cca 80 figurkami, nebo kouzelné andělíčky a vlastněěě - štrikuje taky - třeba ponožky, které mi právě zahřívají nožky. :-)

Díky za oční závlahu, zasejc na mne zavoněla z vašich písmenek ta správná člověčina R^

1 0
možnosti
MV

ta sla z pani Majakove (ta clovecina), ja jen prepisuju

ale dekuju za cteni a hezkyho prvniho adventa preju, Mirko

0 0
možnosti
Foto

H63a23n27a 62V70l38k74o58v98á

25. 11. 2016 16:50

R^Příjemný téměř adventní blog. Podnítil jste moji adventní (ve smyslu zamyšlení a setkávání se) náladu a na paní si určitě vzpomenu až budu v neděli zapalovat první svíčku.

0 0
možnosti
MV

no vidite, adventni, to me nenapadlo - ale to bude tim, ze ja jsem spis velikonocni, nez vanocni, Hanko

dekuju za cteni a at je vam o prvnim letosnim adventu milo

0 0
možnosti
Foto

Marku, Marečku...to je nádherný počteníčko a já moc děkuju, žes mi v duši vytvořil příjemný teplo a pokoj. R^;-)V

1 0
možnosti
MV

tak pro tebe jsem to teda "udelal" moc rad, Jitko

1 0
možnosti
Foto

J90a63n 71P15r94a72ž48á18k

25. 11. 2016 14:01

R^Marku, udělal jsi radost paní, pro kterou je běžné dělat radost těm, které ani nezná. Třeba si to bude Ježíšek pamatovat a přinese Ti nějaký měkký hřejivý štrikovaný dárek:-);-D

2 0
možnosti
MV

ja sem zlobil, takze Jezisek nebude..., Jene

1 0
možnosti
DV

D75a53v27i47d 43V94l81k

25. 11. 2016 13:43

Óóó mistře smekám, ten je fakt moc hezký. Ty želvičky paráda. Jo a na Tvůj rezolutní zásah jsem ten politickej o EET smazal, takže jsi ho četl jen ty. Sice jsem se mohl opět stát ikonou boje proti EET(dostal jsem dvě nabídky zapojit se do předvolební kampaně a dokonce mi jedna paní telefonicky poděkoval v 12.10 hodin v neděli) ,ale když šéf kulturní letky vydá pokyn já ho následuji ;-D;-D;-D A děkuji za hezký blog, ženský Tě za něj budou milovat jako vždycky.

0 0
možnosti
MV

Vlku, tak to teda klobouk dolu. I kdyz to za rezolutni zasah nepovazuju - jen jsem napsal "do prčic". Tvoje prsty at mastej o rodine, o babicce a dedovi, o vine, o tvejch svetrech a jídle a vínu. A o tvym tancovani!!! Ja vim, ze te to (E.T.!!!) s.re, ale proc pak v tom pripade o tom psat? I kdyz umis moc, nemrhej tim!!! Vazim si toho, zes to stah - fakt moc! a nejsem sef, i kdyz souslovi "kulturni letka" mam moc rad. fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

Já bych klidně brala jako dárek pletenou šálu nebo kulicha, vím co to dá práce a vím, že je to opravdový upřímný dárek. Dříve jsme takový věci dostávali běžně, hlavně od babičky, která už byla téměř slepá, ale s láskou pletla svetr za svetrem pro celou rodinu. Díky babi, dodnes schovávám ty řvavě růžové rukavice od tebe.VV

:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

joooooo, tak to je vzpominka...pekne, Pavlo

0 0
možnosti
JS

V ...děkuji.

Občas takové Majáky potkávám. Bliknou a zhasnou. Ale uvnitř mi nechají světlo...

1 0
možnosti
MV

takovy majaky potkavame denne, Jano, jen je videt...jen je videt

diky za cteni

1 0
možnosti

J19a11n 60Š23e61s49t50á23k

25. 11. 2016 13:05

další z naprosto neuvěřitelných... tak teda zkusím první karmu;-D

1 0
možnosti
MV

nechavam na ctenarich, cemu uverit jako neuveritelnymu, Jane

a za karmu dik - dulezitejsi ale nez karma je to, ze si lidi najdou par minut casu na cteni. z toho mam velkou radost

fajnovy dny preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik