Diskuse

Orobinec

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

jestli se to povedlo, neni nic lepsiho, Dagmar

dekuju za cteni a mejte se fajnove

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, tak to je ještě dobrý. Mně se na tu závěj pod střešním oknem vrhly kočky a nechtěli dovolit, abych ji vyházel ven:-)

0 0
možnosti
ŠM

Honzo,to jsme si představil azas já. Mě včera kocour vlezl na balkon,kam jsem šla dosejpat ptákům a ta zimaho tak překvapila,že místo aby se otočil a mazal domů,tak zpět do bytu couval:-D

2 0
možnosti
JS

R^R^:-) Prostě maminka je báječná baba a skvěle napsané povídání, díky, MarkuR^

0 0
možnosti
MV

sjezdovka v obejvaku..., kdo to ma?

zdravim Jano a fajn den preju

1 0
možnosti
RE

Po tom, co si moje máma vzala kamaráda o deset let mladšího, než já, už věřím opravdu všemu:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik