Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

AUUUUU!:-( Ať tě to brzy pustí! A maminka opět jede.;-D

0 0
možnosti
MV

pomalu opousti, Klaro, diky za prani a hezky dny preju

0 0
možnosti
Foto

H32a64n16a 66V93l15k15o81v63á

18. 1. 2017 17:31

Tahle zkušenost mi zaplaťpánbu prozatím chybí. Zprostředkována Vámi ovšem nepostrádá živoucí prožitek. Představa, že k bolesti zad by se člověk ještě nevyprázdnil mne nutí Vám vyjádřit upřímnou soustrast.

A k některým příspěvkům níže v diskusi - metodika Mojžíšové není pouze cvičení, ale rehabky jí vyškolené zvládají i manipulační či jiné techniky, které dokáží v oblasti kříže dělat divy. Pravda ovšem je, že některé masáže probíhají podobně jako vyšetření prostaty. Co jsem ale slyšela, stojí to za to v situaci, kdy už je vám stejně všechno jedno.

0 0
možnosti
MV

posledni veta je nejvic pravdivou vetou mych poslednich dni...ale uz se blejska a lepsi se to, Hanko

diky

0 0
možnosti

Marečku,auuuu....

Stela "zavinila",Stela pomůže-čili ať Vám záda zahřívá.Když nee,tak nechat si napsat pás a poctivě nosit.Mazat mastí Traumaplant a mezi tím lehnout do horkých brambor-uvařit tak dvě kila bramdor,rozhňoucat a dát do igelitu,zabalit do ručníků a lehnout na to,postupně ručníky oddělávat až člověk leží v teplých bramborách.Teplo,teplo,teplo a klid.Brufen nee,zničíte si žaloudek.A po odeznění akutních bolestí rehabilitace a posílit svaly na zádech.V akutní fázi rhb nee.No anebo opich analgetikem u lékaře...

Prostě vydržet!Hodně štěstí a trpělivostiV

0 0
možnosti
MV

ty brambory, to je teda prekvapeni, Katko, ale uz ustupuje...diky

0 0
možnosti
MH

Zdravím Marku a soucítím. Hluboce. Páč mne toto stihlo již dvakráte. Před čtvrt stoletím - díky špatným pohybovým aktivitám v práci = tříměsíční neschopnost a před časem, kdy mne jedno Audi popovezlo na kapotě... Chvíli po tom svezení byly mé "plotny" dobré, ale později horší a ráno... Jsem nevstala z postele vesele, ale zžuchla na podlahu a po radiátoru se šplhala vzhůru k výškám... No, až tak vysoko ne, jen tak do houserovska ;-(

O dalších aktivitách ani nemluvím, neb již asi jistě víte..

Naštěstí jsem v druhém případě již měla dobrého napravovatele, takže jsem oficiální lékařskou vědu, kterou občas nazývám "partička chemiků" , mohla minout a napravil mne téměř hnedle ;-)

Tož držím pěsti a ať brzy můžete Světem zasejc štrádovat jako junák a ne jako zvoník od Matky Boží.R^

0 0
možnosti
MV

tak na kapote Audi sem se jeste nevez.., Mirko, treba by to byl ten nejlepsi napravujici model....

0 0
možnosti
Foto

Marku, já vím, že to vůbec není směšná situace, ale já jsem se u některých Tvých výrazů chlámala tak, že mi málem luplo v zádech. Až budeš schopen se rovnoměrným přímočarým pohybem přemístit k lékaři, nejlépe na neurologii nebo ortopedii, nejspíš tam s Tebou opravdu BRUTÁLNĚ (!!) škubnou, pár vteřin člověk myslí na poslední věci svého života, ale pak ta úleva...:-P

So, good luck!:-):-):-)

0 0
možnosti
JS

Pavli, netřeba dost často ani škubat. Stačí tlak na určité svalové partie, jemná manipulace nohou podle Dorna a je to na 90% napraveno :-)

Něco zad jsem se naopravovala ;-) Kdyby Tě to chytlo, hlaš se a budeš i bez doktora a škubání napravená :-)

1 0
možnosti
ŠM

auuuuu ;-D..hele,tak to já Marku dopadla podobně, akorát jsem teda radši šla na kolena,protože jsem nedokázala ani v tom předklonu jít... měla jsem vlčáka,ten si blboun myslel,že si hrajeme a na ty záda mi skákal,já se nemohla bolestí ani nadechnout,natož na něj zařvat..jen mi tekly slzy a ten blboun mi nosil tenisák,jako že fajn,hrej si se mnou... když jsem se doplazila pro telefon a zavolala doktorovi,sednul do auta a přijel..než přijel,doplazila jsem se do předsíně,abych mu otevřela, když mě viděl jak lezu ,nelékařsky řval smíchy a než jsem se doplazila na gauč,aby mi dal obstřik, tak házel psovi ten tenisák... zabila bych je tehdy oba,psa i doktora. Ještě,že se mi nechtělo , no spíš,ještě, že jsem nemusela..já bych si teda nevytřela...

PS: Ať to brzo přejde....

2 0
možnosti
MV

tyhle psi hry nevinné...

0 0
možnosti
Foto

suchý teplo je zásadní! A mně poradil můj ortopéd, abych zapila dva ibalginy půllitrem svařáku a vlezla do postele. Pomáhá to, ale nesmíš aplikovat často. Jo a chtělo by to odblokovat - od toho jsou terapeuti, popřípadě zádíčka opíchat. Všechno je mi důvěrně známý...

1 0
možnosti
MV

ja je zapil grogem, Zuzko - zada sice pres noc moc nepovolily, ale spal jsem! fajn den preju, ty na plesy nechodici...

0 0
možnosti
EV

Jé, to jsem se zase zasmála, hned mám "veselejší" den:-)! Na vaše blogy se vždycky těším. Přeji brzké uzdravení!

0 0
možnosti
MV

s takovym prijmenim? jakej jinej. a esli sem trochu "prilozil", tak jsem rad. dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, pamatuješ, jak ve Vesničce střediskové naložil Karel doktora (Hrušínského) na záda a tím ho napravil? Tak si pust ten film, sice Ti asi nepomůže, ale potěší. Ale bacha, moc se u toho nesměj. Držím Ti palce, ať to brzo povolí:-)

1 0
možnosti
MV

ja na sebe nemoh sahnout, natoz nekdo jinej, Jene!!!! dik za sounalezitost

1 0
možnosti
VF

...když si vytřeš a píšeš blog, je to dobrý! (Blog i bolest.)

2 0
možnosti
MV

nastesti nejsem paraplegik, Vero

diky za cteni a fajn dny preju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik