Diskuse

Kaslík

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět pěkné!R^ U nás se říkalo zásadně "kastlík", ať schránce na dopisy, nebo jakékoliv bedničce, přihrádce...používám to dodnes. Asi jsi nečetl můj předposlední blog. Taky se u vás "šudlí"?;-D

0 0
možnosti
MV

u nas "kaslík", Jitko a šudlim málokdy...na kasliku mam info, ze katalogy nechci... krasnej den preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Ano, to byly časy. To napjaté očekávání - bude ve schránce něco? Bude to pro mě nebo pro mámu? Když je to pro mě, od koho to asi je? Dopis nebo pohled? Pohled z kterého místa?

A to mi chodily dopisy a pohledy z různých koutů světa - Ameriky, Brazílie, Norska, Holandska, Indonésie, Číny, Japonska, Austrálie... A těch cizokrajných známek, díky nimž jsem mohl veřejně machrovat ;-D

0 0
možnosti
MV

Martine, to napeti pred schrankou porad jeste je - teda - pokud si dokazeme postavani pred zamcenym kaslikem uzit!

dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, miluju chvilky, kdy se můžu zas aspoň na moment stát malým klukem:-)

1 0
možnosti
MV

vono je to vlastne dost snadny, Honzo...

dekuju za cteni a mej se fajnove

1 0
možnosti
Foto

Pěkné počteníčko:-).Pokladničku se zámečkem jsem měla také-myslím, že byla ve tvaru hříbečku. Mému bráchovi (příjmením Kasl), říkali často Kaslíku;-D. Ještě dnes, v době e-mailů, smsek atd. občas najdu v kaslíku nefalšovanou papírovou pohlednici.R^

0 0
možnosti
MV

ja rukou psanou postu vyzaduju imrvere...plni se to castecne, hlavne pohledy zacaly chodit a to napeti pred kaslikem trva porad, Libeno

dekuju za cteni a fajnovy dny preju

1 0
možnosti
JS

R^Marku, připomíná mi to doby, kdy jsem dostávala dopisy v ručně vyrobených obálkách z barevnýho papíru - co kus, to originál. Zvenčí pomalované... jo, to už je víc jak 25 let :-)

0 0
možnosti
MV

zacni s tim, Jano - kasliky pratel na podobny obalky cekaj jak na smilovani! diky za cteni a fajnovej tyden preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik