Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Marku, napsal jsi to hezky, ale musím říct, že mě z toho až trochu mrazí. Stáří je svině, co si čeká na každého, a to jsou na tom tihle dva ještě miliónově proti spoustě jiných.

1 0
možnosti
MV

"jejich" stari (Peta a Mirecek) je teda velefajnovy, Honzo, az jsem zavidel

dekuju za cteni a fajnovy utery preju

1 0
možnosti
Foto

;-D hned mám veselejší dopoledne.. mám ráda tyhle příběhy všedních dnů a situací..prostě život..

0 0
možnosti
MV

presne tak, Jolano, taky me to hodne bavi

fajnovej den preju a dekuju za prizen

0 0
možnosti
MV

diky, Romane a mej se fajnove

0 0
možnosti
PM

Dík za hezké povídání, ale ja mám vždy smůlu. Spolucestujícím trčí z hlavy různobarevné dráty na jejich druhém konci nějaká krabička která asi vydává nejaké zvuky které já ovšem neslyším.

Ode mne karma.

0 0
možnosti
PS

To buďte rád, já je bohužel často slyším ;-€. To už radši nahluchlého Péťu. I když - ti s těma krabičkama k té nahluchlosti jistě pilně směřují.

1 0
možnosti
JJ

Že já se vždycky rozslzím smíchy,když Vás čtu,Marku?Pak dobu nevidím na písmenka,ach jo...Ještě že Vás máme,paráda!R^V;-D

1 0
možnosti
Foto

Velké umění je pozorovat ještě větší dobře to napsat

1 0
možnosti
JS

R^ čeká nás všechny nějaké to hrobování, nedoslýchání, ztrácení zubů (ve skleničce "Včera ještě byly."), postávání před barákem, o kterém si nepamatujeme, že tam bydlíme... Dík, Marku...

0 0
možnosti
MV

evoluci neoklames, Jano

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Nechceš se zastavit cestou z hrobu?

Tak tato otázka dostala i mě.

3 0
možnosti
MV

me zatim ne, ale co ja vim, Martine...

fajn den preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké Marku karma

0 0
možnosti
MV

teeeda! dekuju, Jiri a fajnovej den preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik