Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D41a71v98i13d 85V89l60k

28. 2. 2017 16:42

Jo taky čtu Karla a minule byl fakt hodně dobrej.

0 0
možnosti
MV

takovej muj nedostiznej vzor. ale snazim se..., Davide

diky za cteni

0 0
možnosti
MV

Romane, zdravim a diky za prizen

0 0
možnosti
Foto

R^Hm, Marku, a víš, co je na tom nejhorší? Že někteří lidé už jednají podle toho, co si myslí, že by jim ostatní řekli, že by měli dělat. (Fuj to je věta).

Krásně si užij den a dělej třeba zrovna to, co bys dělat neměl:-);-)

0 0
možnosti
MV

fujtojeveta - to je fakt, rozesmalo me to sdeleni a vetu jsem si cetl asi 3x, abych pochopil uplne, Honzo...a to je dobre, aspon sem si procvicil pismenka. ale mas recht - myslim v tom obsahu vety.

a vcera jsem udelal, to co bych udelat nemel - vecer 3 piva v hospode na proti a nejak to nesedlo - boli hlava...nemel jsem to delat, nemel jsem to delat, nemel jsem to delat...

1 0
možnosti
LI

Pravda pravdoucí... Kdo z nás není na rady alergickej?

Mě vždycky rozběsňovaly do běla. A ten stav trvá.

Kdekdo kdekomu radí "za peníze" (finanční poradci, kouči na kdeco atd.). A pak ty rady - "to já si myslím, že jsi měla, že bys měla, to já bych na tvém místě..." ...)))

0 0
možnosti
Foto

A když jim odpovím "Ale Ty nejsi na mém místě," tak místo toho, aby pochopili, že o jejich radu nestojím, zvýší svou radící aktivitu.

1 0
možnosti
Foto

Jo, taky mě dokáže vytočit, když mi někdo půl hodiny poté, co se odehrála určitá událost, udělí knížecí radu typu "měl jsi mu říct, že...," "měl ses ho zeptat, jestli..." ale nikdo z nich už nedodá, proč se toho či onoho člověka nezeptali sami nebo mu to neřekli sami, ani proč se domnívá, že to, co jsem dle nich měl udělat, je lepší než to, co jsem ve skutečnosti udělal.

1 0
možnosti
MV

nekoncici pribeh, Martine

dekuju za cteni a fajn brezen preju

0 0
možnosti
JS

:-) mamka se nedá a to je dobřeR^

0 0
možnosti
MV

kdyz je duvod, da -ale kdyz neni - neda

normalni zenska, bych rek, Jano

dekuju za cteni a hele...brezen...maringotka je bliz a bliz!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik