Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^La a Kovka a dva štramáci z dědiny nemají chybu! Mohla jsem si hlavu vykroutit, oči na stopkách, ale v tom fofru jsem vás nezahlídla. Tak díky za fajn info;-)

0 0
možnosti
MV

byl to fajn vecir, ale na vsi je lip!

dekuju za cteni a fajn tyden preju

1 0
možnosti
Foto

..nejdřív nic a teď je to tam dvojmo. tak jako že chválím dvojnásobně no.

1 0
možnosti
MV
Foto

Ač nejsem vlk ani Vlk, mě to Máro stačí;-D;-DR^

0 0
možnosti
MV

vic ze me nikdo nedostane, Pavle

dekuju za cteni a fajnovej tejden preju

1 0
možnosti
Foto

...dobrý. Viděla jsem a velmi chválím Adélu Banášovou.

1 0
možnosti
MV

ano ano, Banasova moc dobra!

0 0
možnosti
Foto

dobrý. Viděla jsem a velmi chválím Adélu Banášovou.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,57
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik