Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, já celý život nadávala na muže, že dal zrcadlo moc vysoko, že se tam vidím jen k očím. Dneska jsem mu vděčná, když mám zuby v hrníčku:-))).Proti věku není léku. Zachrání to jen humor a ten ty máš!R^

0 0
možnosti

je treba ho, Jindrisko, davkovat aspon trikrat denne - pred nebo po jidle, to je fuk.

dekuju za cteni a fajnovej patek preju

0 0
možnosti

Já už si taky dávám nad zrcadlo slabší žárovky než dřív. To sladší světlo je tak nějak milosrdnější..... Hezkej jarní den.

0 0
možnosti

nebo hodne horkou vodu pustit, Dano, para zamlzi zrcadlo a je to!

diky za cteni a fajnovej jarni den i Vam

0 0
možnosti
Foto

Tak synku, dobrý den ti vinšuju i já. Je krásně, tak jak na jaře má být.R^;-)

0 0
možnosti

ahooooooooj, Jitko! samy dobry dny preju

1 0
možnosti

potesilo, pac to tak je, Klaro a nejni to zadnej problem

diky za cteni a fajnovy dny preju

0 0
možnosti

Také jsem si vyslechla, že jsem "stará paní", přesněji řečeno "stará baba".

Ano, slečno. Mám štěstí, kterého se možná nedožijete - jsem stará a spokojená.:-)

Tak radostně dál cupitat, pajdat, kulhat ....;-)

2 0
možnosti

spokojena! -to je to nejdulezitejsi, Vero

dekuju za cteni a prijemnou spokojenost preju i nadale

1 0
možnosti

Marku, neodvratně cupitáním blíží se labutí jezero, piškoty máš v kapse a protančíš zbytek života jako mamka - pro radost R^;-)

0 0
možnosti

Labuti jezero? ze by princ?...

Jano, krasnej den preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

H22a82n27a 84V39l74k21o63v11á

15. 3. 2017 14:36

Já zase k večeru našlapuji po špičkách. A spolehlivě mě to upozorní na nutnost další pedikúry. Intervaly se s věkem zkracují a vybavuji si, že takovým kočičím krokem našlapoval po večerech i můj otec.

0 0
možnosti

na spicky jsem se zatim nedostal, Hanko, zatim...

preju fajnovy dny a dekuju za cteni

0 0
možnosti

D48a71v20i68d 83V40l55k

15. 3. 2017 12:55

To teda PRRRR pane. Starej teda voni ještě vůbec nejsou. Hele a v tý koupelně, já mám ještě na hubu 3x zvětšovací zrcátko a to jsou Máro krátery na tý držce. A zrcadlo mám přesně proti toaletě . Takže když trůním, tak se na sebe dívám, jak se ksichtím, někdy mě to tak rozřechtá, že si manželka myslí, že ve sprcháčí myju stádo koní. Ale zase to je vysokej level , když se člověk pobaví sám svými ksichty. To kdybych nafotil, tak kam se hrabe Donudil.;-)

0 0
možnosti

zrcadlo poveseny pred misou? no...kazdej mame nejaky to hobby, Vlku...

dikes za cteni a dobro a spokojeno preju - i pred zrcadlama

0 0
možnosti

8-o8-o8-o Jestli vy nestárnete...:-)

0 0
možnosti

a jak, Josefe...docela v pohode

diky za cteni a hezkej den preju

0 0
možnosti
Foto

R^A teď si představ, Marku, že by Tvá první ranní cesta z pelechu vedla po točitých schodech dolů a přitom by se Ti na každým kroku pod nohy pletly dvě velký kočky. Při tom se prostě zestárnout nedá:-)

2 0
možnosti

jako prevence zrejme kocky a tocity schody...jak to tak vidim. ani jedno nemam. takze: cupitani...

diky za cteni

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS